فرماندار اشکذر :

برنامه های ایام الله دهه فجر به وحدت و یکپارچگی مردم شهرستان کمک نماید

فرماندار اشکذر تاکید کرد: تمام دستگاه ها باید این نکته را مدنظر قرار دهند تا برنامه های اجرایی دستگاه ها در این ایام به وحدت و یکپارچگی مردم شهرستان کمک نماید.
کد خبر: ۸۸۱۳۴۵۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، محمد علی شاه حسینی در نشست ستاد دهه فجر شهرستان اظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا اینکه خدمت های نظام جمهوری اسلامی ، دولت یا فراتر از دولت حکومت را به مردم ارائه شود.
وی ضمن بیان اینکه مهمترین رویداد مربوط به انقلاب ، ایام الله دهه فجر است افزود: بنا بر اهمیت این مهم باید در نظر داشته باشیم که برنامه های این ایام متناسب و هم شان ایام پیروزی انقلاب باشد .
شاه حسینی تصریح نمود: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا اینکه نسل سوم انقلاب را با انقلاب و اتفاقاتی که در این ایام افتاده و حتی قبل از انقلاب آشنا نماییم .
وی با بیان اینکه چهره شهرستان باید در این ایام بیانگر یاد و خاطره ایام الله دهه فجر باشد خاطر نشان کرد: در اجرای برنامه ها باید تنوع ، خلاقیت، و استفاده از زبان هنر مد نظر قرار گیرد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطر یادآورشد: هر کشور و ملتی برنامه های خاصی را برای استقلال خود دارد که در کشور ما بزرگترین رویداد تاریخی و سیاسی پیروزی انقلاب اسلامی است که با شکل خاص و منحصر به فردی برگزار می شود.
وی برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر در کشور ایران را مردمی ترین مراسم در سطح دنیا در میان ملت و کشورهای مختلف عنوان کرد و افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه و خود خواسته مردم هر ساله برگزار می شود.
سعید زارع ضمن بیان اینکه بزرگداشت دهه فجر ، دهه ذکر و یادآوری است خاطر نشان کرد: دهه فجر باید با همت و همدلی تمام دستگاه ها فراگیر شود به طوری که خانواده ها هم وارد میدان شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار