دانش‌آموزان میبدی درحرکتی نمادین با حضور در ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی این شهرستان، با اهداء شاخه گل به آتش نشانان ،یاد و خاطره شهدای حادثه تلخ ساختمان پلاسکو تهران را گرامی و با خانواده‌های داغدار آنها همدردی کردند.
کد خبر: ۸۸۱۳۴۶۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، مریم السادات رضایی یکی از دانش آموزان میبدی در مورد حادثه تلخ پلاسکو اظهار کرد: این حادثه نشان داد که آتش نشانان،ناجیان انسان‌های گرفتار درحوادث هستند که حاضرند با فداکاری از جان خود بگذرندتا انسانی را نجات دهند.

مرجان جامعی یکی دیگر از دانش آموزان، گفت: ما حادثه دردناک فروریختن ساختمان پلاسکو را از تلویزیون دیدیم این حادثه بسیار برای مردم ایران گران تمام شد به ویژه با از دست دادن جان آتش نشانان عزیز .

جامعی در ادامه با بیان این که مسئولین باید درجمع آوری ساختمان‌های فرسوده ازسطح شهر قاطع‌تر عمل کنند افزود: جان انسان‌ها با ارزش‌تر از هر چیز است و باید با اعمال تدابیر ایمنی بیشتر وقوع این چنین حادثه‌های دردناک را در کشور کاهش دهیم.

روح‌الله حاجی‌آبادی یکی از پرسنل ایستگاه مرکزی آتش نشانی میبد با قدردانی از این حرکت دانش‌ آموزان گفت:شغل آتش‌نشانی شغل سختی است و باید شبانه روز درانتظار حوادث و اتفاقات باشیم .

وی افزود: در حال حاضر 30 نفر آتش نشان در سه ایستگاه آتش نشانی میبد فعالیت دارند و ازاول امسال تاکنون ده‌ها مورد حوادث جاده‌ای و نجات ازچاه و سایر موارد را مهار کردند.

ارسال نظرات