فرمانده ناحیه روح الله یزد در کمیته هماهنگی برنامه های دهه فجر:
به منظور برنامه ریزی جهت هر چه باشکوه برگزار شدن برنامه های دهه فجر؛کمیتة هماهنگی برنامه های دهه فجر در محل آموزش و پرورش ناحیه دو یزد با حضور فرمانده ناحیه روح الله یزد و رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو یزد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۱۳۴۶۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سرهنگ زارع کمالی در این جلسه گفت:انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است و کشور را از ورطه نابودی و ضلالت نجات داد.کشوری که زمانی نوکر و حلقه به گوش آمریکا و محل جولان کشورهای استکباری بود،کشوری که زمانی سگ زنجیری آمریکا بود، الان به کشوری که حامی کشورهای ضعیف و مظلوم تبدیل شدهاست.تلاش نظامی اسلامی این است که عدالت را در منطقه برقرار کند و تا توان دارد با ظلم و تعدّی مبارزه می کند.

وی در ادامه افزود:جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد کشوری مستکبر به کشور ضعیف ظلم نماید و همین مطلب باعث دشمنی هر چه بیشتر آمریکا و اسرائیل با ملت ایران شده است بعد اسم اینکار را می گذارند دخالت در امور کشورها و ان شاء الله این اقدامات زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(ارواحنا فداه)خواهد بود و پرچم اسلام را مقام معظم رهبری به ایشان تحویل خواهند داد.

حوزه شهید مطهری ناحیه روح الله یزد دهه فجر امسال با برگزاری برنامه های متنوع در سطح مدارس نشان خواهند داد که با گذشت 38 سال انقلاب هنوز مردم ایران به انقلاب و دستآوردهای آن وفادار بوده و خواهند ماند.

مسابقه پیامکی،برگزاری نمایشگاه دستآوردهای انقلاب اسلامی،پخش فیلم عمّار،راه اندازی سه کانال سروش و برگزاری نشستهای بصیرتی در کلیه مدارس از برنامه هایی است که در دهه فجر امسال توسط حوزه شهید مطهری ناحیه روح الله اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات