خبرهای داغ:
سرهنگ حسن فخرل پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در مقر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردستان، حادثه دلخراش و غمبار آتش سوزی و تخریب کامل ساختمان پلاسکو و به شهادت رسیدن جمعی از آتش نشان های غیور و شجاع را به ملت ایران و خانواده آن عزیزان تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۱۳۴۷۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان سرهنگ حسن فخرل پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در مقر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردستان، حادثه دلخراش و غمبار آتش سوزی و تخریب کامل ساختمان پلاسکو و به شهادت رسیدن جمعی از آتش نشان های غیور و شجاع را به ملت ایران و خانواده آن عزیزان تسلیت گفت.
وی به فرارسیدن ایام االله دهه فجر نیز اشاره کرد و افزود: در این برهه از تاریخ که هجمه‌های سخت و نرم به سوی نظام و انقلاب اسلامی روان شده که انتقال ارزش ها و آرمان‌های این انقلاب به نسل آینده ضروری است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان با بیان اینکه این انقلاب متعلق به همه مردم است چرا که همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تدوام این انقلاب تا به امروز سهم بسزایی را ایفا کرده اند، اظهار کرد: امروزه انقلاب ما در حال صادر شدن به دیگر کشورهای جهان است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۱۶۰ برنامه در دهه فجر در شهرستان اجرا خواهد شد، گفت: گلباران ثمثال امام (ره)، دیدار با خانواده شهدا، آذین بندی پایگاه‌ها و مساجد، برگزاری مسابقات ورزشی، زنگ انقلاب در مدارس، غباروبی گلزار شهدا، برگزاری نشست بصیرتی و برگزاری دعای ندبه از جمله این برنامه‌ها است.
فخرل اضافه کرد: برپایی ایستگاه سلامت، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برپایی محفل ادبی و تجلیل از پیشگامان انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس حماسه رزمندگان، برپایی جشن بزرگ انقلاب و نمایشگاه اقصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های این دهه است
ارسال نظرات
پر بیننده ها