فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه گفت: دشمن برنامه زیادی برای فروپاشی و تضعیف خانواده‌ها در کشور طراحی کرده که گرایش به موادمخدر یکی از این برنامه‌های طراحی شده است.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۲۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری در کلاس‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی که در دبیرستان دخترانه رسالت زرندیه برگزار شد با اشاره به افزایش نرخ شیوع اعتیاد در بین بانوان گفت: متاسفانه امروز اعتیاد به قشر بانوان جامعه کشیده شده است.

وی افزود: بحث اعتیاد بانوان مسئله ویژه‌ای است که باید به صورت فوق العاده و جدی مورد بررسی قرار بگیرد؛ در این خصوص احداث کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان در شهرستان می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه در ادامه به بیان راهکارهایی به منظور کنترل شیوع این بلای خانمان سوز گفت: ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه از طریق آموزش و اطلاع رسانی در خصوص آثار سوء و مخرب اعتیاد و همچنین به وجود آوردن فضاهای فرهنگی، ورزشی و آموزشی در جهت پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان بسیار اثرگذار خواهد بود.

سرگرد پاسدار مهجوری با ابراز نگرانی از رشد گرایش به اعتیاد در جامعه بانوان گفت: در گذشته وقتی صحبت از یک فرد معتاد به میان می‌آمد خیلی‌ها تصورشان یک مرد با سن بالا بود اما امروز دامن اعتیاد به قشر جوان و نوجوان و بانوان جامعه کشیده شده است.

وی با بیان اینکه شیوع اعتیاد در بین دختران و بانوان جامعه از برنامه‌های طراحی شده دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است، گفت: قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر با تبلیغات غلط جوانان را به کام اعتیاد می‌کشانند بدون آنکه کوچکترین حرفی درباره عوارض این مواد بزنندغ هدف اصلی دشمن تضعیف قشری است که تربیت کننده نسل جوان جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه خاطرنشان کرد: مواد مخدر به خصوص نوع صنعتی آن دارای عوارضی گاها جبران ناپذیر است و همه باید با آگاهی از عوارض جسمی و روحی این بلای خانمان سوز، برای ریشه کن کردن آن در سطح جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات