خبرهای داغ:

طرح تحویل داوطلبانه ماهواره در سراب/ ۲۲ ماهواره تحویل بسیج شد

بیش از ۲۲ خانوار در ماه جاری با تحویل دستگاه های ماهواره به حوزه بسیج شهید باکری گیرنده دیجیتال دریافت کردند.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۳۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسلم میرزازاده فرمانده حوزه مقاومت شهید باکری یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن را شبکه‌های ماهواره‌ای دانست و گفت: دشمن تلاش دارد با استفاده از این ابزار در زندگی مردم رسوخ پیداکرده و موجب تغییر الگوی زندگی و اعتقادات جوانان شود.

وی افزود: در ماه جاری با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج و استفاده از ظرفیت روحانیون در مناسبت های مختلف، آگاهی افراد نسبت به خطرات دجالواره بیش از ۲۲ دستگاه ماهواره داوطلبانه توسط مردم تحویل حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج شد.

میرزازاده ادامه داد: در همین راستا به افرادی که ماهواره خود را تحویل می دهند دستگاه های گیرنده دیجیتال داده می شود.

وی اظهار داشت: آگاهی و اشراف خانواده‌ها نسبت به خطرات و آسیب‌های دجالواره، شیوه درست بیان این خطرات، مخاطب شناسی، برنامه‌ریزی دقیق و مشورت، اقدام عملی و بیان این خطرات در درون خانواده‌ها و جامعه پنج گام مهم و کارساز در جهت مقابله با این گنداب فساد است که باید توسط همه افراد به خصوص جوانان و نوجوانان اجرا شود.

فرمانده حوزه شهید باکری یادآوی کرد: برای افرادی که ماهواره و تجهیزات آن را به‌صورت داوطلبانه تحویل می دهند هیچگونه پرونده قضایی تشکیل نشده و نام آنها نیز فاش نمی شود.

میرزازاده در پایان با اشاره به خطرات ماهواره در خانواده تصریح کرد: خانواده ها با تحویل داوطلبانه ماهواره ها گام مهمی در جهت رشد و شکوفایی خانواده خود در همه زمینه های اجتماعی فراهم می آورند.

وی اظهار داشت: این اقدام داوطلبانه در راستای طرح جایگزینی گیرنده دیجیتال با ماهواره در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سراب اجرا شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها