خبرهای داغ:
جمعی از نیروهای انقلابی شهرهای خمینی شهر و درچه در پی تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، با صدور بیانیه ای جداگانه حمایت خود را از این جبهه اعلام کردند.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۷۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، جمعی از نیروهای انقلابی شهرهای خمینی شهر و درچه در پی تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، با صدور بیانیه ای جداگانه حمایت خود را از این جبهه اعلام کردند.

*بیانیه نیروهای انقلابی خمینی شهر

جمعی از ایثارگران و نیروهای انقلابی شهر خمینی‌شهر نیز در بیانیه‌ای حمایت خود را از جبهه مردمی انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: اکنون با عنایت ذات احدیت جلت و عظمته و فداکاری ملت بزرگ ایران و پرچمداری ولایت مطلقه فقیه انقلاب بزرگ اسلامی ملت ایران به عمر چهل‌ساله خود نزدیک می‌شود و قدرت روز افزودن آن دشمنان اسلام را خشمگین و مظلومان و ستمدیدگان را به آینده درخشان و امیدوار کرده است.

در قسمت دیگری از این بیانیه آورده شده است: بنا به فرموده بزرگ رهبر انقلاب، اتحاد شوم دشمنان داخلی و خارجی حادثه جنگ احزاب صدر اسلام را تداعی می‌کند، طرفداران جبهه حق تحت پرچم ولی امر و نائب امام عصر ارواحنا له الفداه باید صفوف خود را محکم و یکپارچه کنند.

در ادامه ذکر می‌شود: امروز دیگر بحث چپ و راست و تندرو و کندرو مطرح نیست، بلکه رویارویی حق و باطل است و قرآن کریم فقط دو حزب را نام می‌برد و آن حزب‌الله و حزب شیطان است؛ با کمال مسرت شنیده شده که دلسوختگان انقلاب و خواص با بصیرت جبهه حق تحت عنوان جبهه مردمی انقلاب اسلامی آهنگ وحدت عمومی ملت انقلابی ایران را به صدا درآورده‌اند.

در پایان این بیانیه نیز آمده شده: ضمن سپاس به درگاه خداوند و تشکر از این عزیزان به لحاظ این تصمیم انقلابی با همه توان و پشتیبانی خود را از این اقدام مقدس اعلام کرده و آماده فداکاری و گسترش این حرکت انقلابی هستیم.

*حمایت قاطع انقلابیون شهر درچه از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

جمعی از انقلابیون درچه با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: ما جمعی از نیروهای دوستدار انقلاب اسلامی فعال در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهر شاهد نمونه کشور(درچه) با توجه به اولویت‌ها و نیاز فوری کشور به خدمت صادقانه به مردم و حل مشکلات آن‌ها در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی و مقابله با فساد در لایه‌های اداری کشور، تاکید داشته و داریم.

در ادامه تصریح شده است: نظر به اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و مواضع و اهداف اعلام شده از طرف آن، حمایت همه‌جانبه خود را از این جبهه اعلام کرده و آمادگی کامل خود را در ارائه ظرفیت‌های نیروهای انقلابی این شهر در خدمت مواضع و اهداف این مجموعه انقلابی اعلام می‌کنیم.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی قلمکده

ارسال نظرات