روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اعلام کرد

از ازاد راه تهران-شمال انصراف نداده ایم/به شیوه اجرا نقد داریم

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) همچنان آمادگی دارد با بهره گیری از دانش فنی، توانمندی و ظرفیت های خود آزاد راه را در حداقل زمان ممکن به اتمام برساند.
کد خبر: ۸۸۱۳۶۲۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، طی جلسات و مذاکرات متعدد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با مسئولین ذیربط، قرارگاه آمادگی خود را برای مشارکت، طراحی و اجرای پروژه مناطق 2 و 3 آزاد راه تهران - شمال اعلام و بر اساس توافقات اولیه پس از انجام مطالعات و بررسی های فنی دقیق، بهینه ترین طرح مهندسی و اجرایی را برای احداث پروژه در کوتاه ترین زمان آماده نموده است.

متاسفانه روش و فرآیندی که شرکت آزاد راه تهران-شمال به منظور اجرای پروژه در پیش گرفته است مشکل اجرایی پروژه را بطور اساسی حل نمی کند و با این روش زمان اجرا طولانی تر خواهد شد، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) همچنان آمادگی دارد با بهره گیری از دانش فنی، توانمندی و ظرفیت های خود آزاد راه را در حداقل زمان ممکن به اتمام برساند.

لازم به ذکر است قرارگاه در سال جاری و طی مدت ده ماه، بالغ بر 51 کیلومتر حفاری تونل مترو ، جاده و راه آهن ، 12 کیلومتر پل های خاص و معادل 400 کیلومتر عملیات اجرایی مسیر سازی پروژه های در دست اجرا را به اتمام رسانیده است که در مقایسه با احجام پروژه آزاد راه تهران-شمال ، موید آمادگی قرارگاه برای اتمام زود هنگام این پروژه است.

ارسال نظرات