سرهنگ نوری گفت: وقتی انسان مسئولیت می پذیرد و وعده می دهد زیر بار مسؤولیت می رود و تا به وعدهاش عمل نكند رها نخواهد شد .
کد خبر: ۸۸۱۳۶۲۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، سرهنگ نوری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بیت المقدس مرکزی گفت: تا زمانی که انسان وعده نداده، به لحاظ بار مسئولیتی آزاد است . اما وقتی وعده می دهد زیر بار مسؤولیت می رود و تا به وعدهاش عمل نكند رها نخواهد شد .

 

سرهنگ نوری مقام معظم رهبری را پایگاه معنوی برای امت اسلامی عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با پشتیبانی ملت ولایتمدار ایران مدافع اسلام است و تا بحال مستکبران جهان به برکت وجود ایشان همیشه ازجانب امت اسلامی سیلی خورده است.

 

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مظلومان دنیا از جمله مظلومان سوریه، لبنان، عراق و...هیچ وقت بدنبال منافع مادی نبوده بلکه حفظ عزت و اقتدار نظام و حفظ اسلام ناب محمدی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی بوده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی با بیان اینکه یکی از مسائل مهمی که بسیج باید ورود پیدا کند کار فرهنگی است، اظهار کرد: جنگ امروز که با آن درگیر هستیم جنگ نرم است.

 

وی با بیان اینکه دشمن در این جنگ قصد تخریب خانواده های ما را دارد افزود: در این جنگ دشمن از ترفندهای متفاوتی استفاده خواهد کرد لذا باید مراقب بود.

 

در پایان از زحمات اشرفی تقدیر و تشکر شد و خوش سیما به عنوان فرمانده جدید حوزه بیت المقدس مرکزی منصوب گردید.

 

 

ارسال نظرات