ششمین دوره مسابقات اختران ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های تابعه در رشته های قرائت، حفظ، مفاهیم و اذان در مجتمع فرهنگی ایثار کردان ساوجبلاغ برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۶۳۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ششمین دوره مسابقات اختران ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های تابعه در رشته های قرائت، حفظ، مفاهیم و اذان  در مجتمع فرهنگی ایثار کردان ساوجبلاغ برگزار شد.

آغاز دوازدهمین دوره مسابقات قرآن مجید ویژه کارکنان بنیاد شهید در مجتمع ایثار ساوجبلاغ

 معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در آئین آغاز این مسابقات، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 360 نفر حضور داشتند که 159 نفر زن و 201 نفر هم آقا هستند.

سید منصور میر مرادی افزود: این مسابقات در سه سطح شامل سطح یک مختص همکاران وهمسران ، سطح دو مختص فرزندان بالای 18 سال و سطح سه مختص فرزندان زیر 18 سال و در چهار رشته قرائت ، حفظ، مفاهیم و اذان برگزار می شود.

وی بیان داشت : این دوره از مسابقات با هدف لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآنی، ایجاد انس و الفت بیشتر با قرآن و غنی سازی اوقات فراغت، ترغیب کارکنان و خانواده های آنان و ایجاد توانایی لازم برای بهره گیری از معارف انسان ساز قرآن در علم و عمل، ایجاد رقابت سازنده و آمادگی کارکنان جهت شرکت در مسابقات درون سازمانی و برون سازمانی، شناخت حافظان و قاریان ممتاز و برجسته قرانی و بهره وری مطلوب و سازمان یافته در بنیاد شهید و امور ایثارگران، فراهم کردن زمینه لازم برای استمرار و تداوم فعالیت های قرانی بنیاد و تمهید بستر مناسب برای رشد و فراگیری دانش نظری و عملی قران کریم برگزار می شود.

مدیرکل امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: شما امروز به وصیت شهدا عمل می کنید، چرا که انجام فعالیت های قرآنی تداوم بخشیدن به راه شهداست. 

طاهری در پایان خاطر نشان کرد: 12 درصد رشد فعالیت های قرآنی را در خانواده های بزرگ شهدا و کارکنان شاهد هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها