مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و افتخار است.
کد خبر: ۸۸۱۳۶۵۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، همایش رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج با حضور حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، سردار طهماسبی معاون هماهنگ ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در سالن آمفی تئاتر حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار، در این همایش ضمن خیر مقدم به بسیجیان ولایتمدار و رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج، عنوان کرد: انقلاب اسلامی دنیا را در پیچش تاریخ قرار داده، اتهام دین را برطرف کرده است و هسته های مقاومت را پایه گذاری کرده است.

وی، یادآور شد: تحولات بین المللی امروز بر دستان مردان بزرگ جمهوری اسلامی می چرخد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، افزود: ممیزه ی انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های بزرگ این است که متصل به حضرت پروردگار است و قدرت، عزت و شوکت خودش را از ناحیه حضرت پروردگار می داند.

این مقام مسئول، ابراز داشت: این انقلاب موتور محرکی دارد به نام ولایت که این ولایت انقلاب را شکست ناپذیر و الحمدالله م در جهان قتدر معرفی کرده است که امروز تمام بزرگان و اندیشمندان جهان، تحلیل شان این است که آینده متعلق به اسلام است همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند: به زودی اسلام پست های کلیدی جهان را به تصرف در خواهد آورد.

وی، گفت: "ولایت" بازوی پر توانی دارد به نام "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" که امام راحل فرمودند: سپاه چشم من است چشم من خطا نمی کند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: سپاه ستونی از ستون های انقلاب است اگر ستونی بلرزد به این ستون می بندم تا ترمیم شود.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار، ادامه داد: سپاه گل سرسبدی دارد به نام بسیج، این بسیج یک تفکر و اندیشه است.

وی با اشاره به این که بسیج یک اندیشه ذلال برگرفته از اندیشه ناب محمدی(ص) است، افزود: بسیج برای دوستان امید بخش و نشاط آور و برای دشمنان حول انگیز می باشد.

وی، تصریح کرد: شجره طیبه بسیج امروز بعد از گذشت 38 سال از انقلاب رشد پیدا کرده و در همه جا شاخسارش سایه افکنده است و هرکس بخواهد از ستم رهایی پیدا کند چاره ای جزء ندارد این اندیشه و تفکر را پیگیری کند.

در ادامه سردار طهماسبی معاون هماهنگ ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در جمع بسیجیان عنوان کرد: 

اگر ما امروز آبرویی داریم از همان اخلاص بسیجی ها در دوران دفاع مقدس می باشد.

وی، یادآور شد: بسیجی نباید افراط و تفریط کند باید  روحیه معنوی و امام حسینی داشته باشد.

معاون هماهنگ ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، افزود: استان هرمزگان در منطقه کلیدی قرار دارد که مورد توجه دشمن است.



ارسال نظرات