بهادری گفت: از لیست امضا کنندگان تعدادی از نماینده ها کم و به اصطلاح قانع شده اند اما متأسفانه مسئله قانع شدن آن ها نبوده و در بازی سیاسی آقایان قرار گرفته که منافع بعضی ها در خطر قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۲۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۰

سید هادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره وضعیت فعلی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: در هفته آتی با تشکیل مجلس طرح استیضاح آخوندی به صورت دقیق بررسی خواهد شد تا نماینده‌ها در جریان ریز موضوعات قرار گرفته و نظراتشان را مطرح کنند. بعد از بررسی مشخص می‌شود که آیا استیضاح ممکن هست یا خیر . بنابراین استیضاح در هاله ای از ابهام قرار دارد.

این نماینده درباره لیست امضا کنندگان استیضاح آخوندی عنوان کرد: از لیست امضا کنندگان تعدادی از نماینده ها کم و به اصطلاح قانع شده اند اما متأسفانه مسئله قانع شدن آن ها نبوده چراکه  در حقیقتدر بازی سیاسی آقایان قرار گرفته است و منافع بعضی ها در خطر قرار دارد.

وی افزود: برای استیضاح حتی اگر 10 نفر هم برای آن اقدام کنند، موضوع قابل بررسی است با وجود اینکه تعداد امضا کنندگان حدوداً به 60 نفر رسیده است. به امید خدا استیضاح آخوندی در مجلس کلید خواهد خورد و موضوع برای مردم آشکار می شود.

ارسال نظرات