انعکاس مهرورزی و میهمان نوازی ایرانیان از شبکه اشراق

همزمان با برگزاری مرحله پیش تور هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری دو نفر ازنمایندگان این کنوانسیون میهمان شبکه اشراق شدند.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۳۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با برگزاری مرحله پیش تور هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری که با حضور 350 تن از راهنمایان گردشگری از 45 کشور جهان در کشورمان در حال برگزاری است، دو نفر ازنمایندگان این کنوانسیون میهمان شبکه اشراق شدند.

این راهنمایان گردشگری که از کشورهای کانادا و صربستان به زنجان آمده بودند با حضور در برنامه زنده سبزه میدان ضمن تشریح اهداف این کنوانسیون، مشاهداتشان را از کشورمان بیان کردند.

مهرورزی، اخلاق، دین مداری و میهمان نوازی مردم ایران در کلام این راهنمایان گردشگری مکررا جلوه گر بود و آنها اظهار کردند که علی رغم تبلیغات مسموم و غیر واقعی رسانه های غربی آنچه از بدو ورود به کشورمان مشاهده کرده اند ابراز لطف صمیمانه آحاد مردم در شهرهای مختلف بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم در این برنامه با اشاره به اهمیت برگزاری این کنوانسیون در کشورمان گفت:140 تن از گردشگران برای شرکت در این کنوانسیون در مرحله پیش تور وارد استان زنجان شده و از جاذبه های گردشگری استان زنجان بازدید خواهند کرد.

یحیی رحمتی با اشاره به حضور گردشگران در سلطانیه و بازدید از گنبد تاریخی این شهر افزود: این راهنمایان پس از بازدید از گنبد سلطانیه، از موزه رختشویخانه و مردان نمکی دیدن کرده و شاهد اجرای برنامه های نمایشی و موسیقی سنتی و معرفی صنایع دستی استان زنجان خواهند بود.

وی اظهار داشت: انعکاس مهروزی و میهمان نوازی مردم ایران در مواجهه با گردشگران خارجی که از طریق رسانه ملی انجام می شود مهمترین راهکار تقابل با ایران هراسی شبکه های معاند می باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در پایان تصریح کرد: کشورمان از مهمترین کانون های تاریخی-فرهنگی جهان با تمدنی هزاران ساله است و تبیین امنیت و بهره مندیهای متنوع ایران اسلامی از طریق صداو سیما مصداق اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات