خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: بسیج بزرگترین نعمتی است که خدا به کشور داده است چون هرجا نیروی مردمی حضور داشته اند پیروزی در آنجا تضمین شده و موفقیت پیامبران نیز بر این اساس بوده است.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۴۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار علی شادمانی در جمع بسیجیان گردان امام حسین (ع) حاضر در رزمایش امام علی(ع) در قصرشیرین گفت: امروز در کشوری زندگی می کنیم که امنیت کامل در آن برقرار است و این به دلیل غیرت رزمندگان و مردان مدافعی است که نشان دادند خداوند این قدرت را به ما داده است تا بتوانیم غیرتمندانه و شجاعانه از ملت، کشور و ناموس خود دفاع کنیم.

 

وی افزود: باید قدردان امام خمینی(ره) باشیم که یک ملت با غیرت و شجاع ساخت که در برابر هیچ گونه زورگویی سر خم نمی کند. باید قدر دان رهبر عزیزمان باشیم چرا که یک رهبری شجاع  و بی نظیر است که تمام وقت خود را برای سعادت کشور و ملت گذاشته است.

 

وی افزود: باید قدردان بسیجیان مخلص باشیم که از این ملت هیچ چیزی نمی خواهند و تنها برای دفاع از ملت در صحنه حاضر می شوند که در سخت ترین و بدترین شرایط این بسیجیان عزیز کشور را در برابر  تهدیدات حفظ کرده اند.

 

سردار شادمانی گفت: بسیج بزرگترین نعمتی است که خدا به کشور داده است. هرجا نیروی مردمی حضور داشته اند پیروزی در آنجا تضمین شده و موفقیت پیامبران نیز بر این اساس بوده است.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا افزود: این رزمایش تنها اسلحه به دست گرفتن و سوار ماشین شدن نبود بلکه تجدید روحیه انقلابی و بسیجی بود. همین حضور بسیجیان بسیار بالاتر و بهتر از زمان جنگ است چرا که دشمن از این حضور می ترسد.

 

وی تاکید کرد: اگر در اوایل جنگ این چنین حضور بسیجیان در قصر شیرین را داشتیم دشمن هیچ گاه جرات تجاوز به این شهر را نداشت.

 
 
منبع: مرصاد
ارسال نظرات