خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

امنیت واقتدار ملی متکی به مشارکت مردم است

امام جمعه میامی امنیت و اقتدار ملی و قوام جمهوری اسلامی را متکی به مشارکت مردم دانست وگفت: تمام تحولات دوران انقلاب و دفاع مقدس و توسعه مرهون فعالیت ها و مشارکت مردم و مؤثرین بوده است.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۴۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در جلسه هم اندیشی توسعه و رفع مشکلات شهرستان میامی و روستای عباس آباد در حسینیه عباس آبادی های مقیم تهران با حضور فرماندارمیامی به اهمیت مشارکت اجتماعی  در توسعه با اشاره به آیه ی شریفه ی "تعاونوا علی البر والتقوی و لا تعاونوا علی اثم و العدوان" گفت: در اسلام مشارکت اجتماعی اهمیت بسزایی دارد و ضامن بقاء، پویایی و نیز از مصادیق عمل صالح و احسان است.

وی افزود: امنیت و اقتدار ملی و قوام جمهوری اسلامی متکی به مشارکت مردم است و تمام تحولات دوران انقلاب و دفاع مقدس و توسعه مرهون فعالیت ها و مشارکت مردم و مؤثرین بوده است.

امنیت واقتدار ملی متکی به مشارکت مردم است

صفائی پوربه تبیین مفهوم مشارکت اشاره کرد وگفت: مشارکت عبارت است از ایجاد نوعی احساس همبستگی و تعلق و تلاش دسته جمعی برای نیل به یک نظام عادلانه اجتماعی که فرایند آن توسعه سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی را به دنبال دارد.

امام جمعه میامی افزود: نتیجه این توسعه بهرمند ساختن گروه های محروم از مزایای اجتماعی به منظور برخورداری از  نیازهای ضروری که به وسیله دولت تأمین نمی شود و یا از توان مالی دولت خارج است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در بعضی از مناطق شهرستان  در 4 دهه انقلاب با وجود منابع و ظرفیتهای فراوان محروم نگه داشته شده و توسعه میدانی نداشته ایم، گفت:  امیدوارم با وجود نیروی انسانی توانمند و استفاده از سرمایه موجود و مشارکت افراد مؤثر و دارای ایده و فکرشاهد توسعه همه جانبه در رفع مشکلات باشیم.

امنیت واقتدار ملی متکی به مشارکت مردم است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها