خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهبهان،حسین ملک خدایی فرماندار بهبهان در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد : بارها گفته ام در شهری که بیش از 90 شهید شیمیایی و هزاران شهید و ایثارگر تقدیم اسلام کرده است واقعا لیاقت فرمانداری را ندارم و شاید هیچ کس نتواند لیاقت آن را داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۴۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
حسین ملک  خدایی فرماندار بهبهان در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد : بارها گفته ام در شهری که بیش از 90 شهید شیمیایی و هزاران شهید و ایثارگر تقدیم اسلام کرده است واقعا لیاقت فرمانداری را ندارم و شاید هیچ کس نتواند لیاقت آن را داشته باشد.

وی افزود : از ابتدای مسئولیتم پیگیر به اصطلاح چهار تا گاه بودم ، فرودگاه ، نیروگاه ، کشتارگاه و پالایشگاه !

ملک خدایی ادامه داد : در خصوص نیروگاه باید عرض کنم بزودی با حضور معاون رئیس جمهور دو فاز از آن وارد مدار خواهد شد که در این رابطه 1000 میلیارد تومان هزینه شده است. در خصوص پالایشگاه همه می دانند بیش از 12 سال این پروژه خوابیده بود و در سه سال اخیر اعتبارات خوبی برای راه اندازی اختصاص داده شده است.

فرماندار بهبهان با اشاره به وضعیت کشتارگاه تصریح کرد : تلاش کردیم وضعیت کشتارگاه را به نقطه مطلوب برسانیم و در این راه بیش از 10 میلیارد تومان هزینه شده است و اعتقاد دارم اگر 10 میلیارد تومان دیگر اختصاص داده شود باز مشکل برطرف نخواهد شد.

ملک خدایی خطاب به مدیر عامل شرکت خلیج فارس بیدبلند گفت : لازم است جای دیگری این میزان بیکاری را اعلام نکیند ، شاید برای خود نماینده هم مشکل درست کند  ، باید بر اساس فرمول اعلام کنیم که بیش از 6 هزار نفر بیکار داریم.

وی در پایان اذعان کرد : فرقی برای من نمیکند اگر همین فردا بگویند فرماندار نیستی اما چیزی که برای من مهم است آن بذر اخلاقی است که در این شهرستان کشت کردم
ارسال نظرات
پر بیننده ها