خبرهای داغ:
کریم پور قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی بهبهان اظهار کرد : کمیته های ستاد دهه فجر پس از بررسی و تقسیم بندی وظایف تشکیل شد و تقریبا مکاتباتی با همه ادارات در این خصوص انجام شده است که انتظار می رود شرایط لازم را برای مساعدت فراهم نمایند.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۴۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
وی به زمان و مکان روز راهپیمایی 22 بهمن در بهبهان اشاره کرد و افزود : نقطه اجتماع مردم بهبهان راس ساعت 10 صبح و به مانند همه ساله در چهار راه شهید مراحل و مسیر راهپیمایی نیز از خیابان عدالت به سمت میدان شهیدان جوانمردی ، بانک ملی و میدان بسیج به سمت محل برگزاری مراسم یعنی جنب مسجد بردی مشخص شده است که در آنجا نیز برنامه های ویژه اجرا خواهد شد.


کریم پور به چهار ویژه برنامه در دهه فجر شهرستان اشاره کرد و گفت : 12 بهمن برنامه گلباران تمثال امام خمینی (ره) خواهد بود که توسط اداره اموزش و پرورش این مهم صورت خواهد گرفت. 14 بهمن غبار روبی گلزار شهدا با حضور مسئولین و مردم انجام خواهد شد . 20 بهمن اقامه نماز وحدت با حضور کلیه ادارات در محل امامزاده حیدر (ع) انجام میشود و روز 22 بهمن که توضیحات لازم داده شد.


عضو شورای تبلیغات اسلامی در پایان خاطر نشان کرد : تعامل و همکاری همه دستگاهها در طول ایام دهه فجر نیازمند مشارکت جدی مسئولین ادارات میباشد که خواهان این مسئله هستیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها