خبرهای داغ:
در راستای استفاده از ظرفیت‌های ریلی و توسعه گردشگری؛

قطار گردشگری گرگان ـ بندرترکمن راه‌اندازی شد‌

در راستای استفاده از ظرفیت‌های ریلی و توسعه گردشگری با استفاده از حمل‌و‌نقل سبز قطار گردشگری گرگان ـ بندر ترکمن راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۸۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال 2، قطار گردشگری گرگان ـ بندر ترکمن با هدف توسعه گردشگری و استفاده از ظرفیت‌های خطوط ریلی و حمل‌ونقل سبز به بهره‌برداری رسید.

این قطار دارای 4 واگن با مجموع ظرفیت 336 نفر است که به صورت هفتگی در مسیر گرگان اسکله بندر ترکمن  (رفت از گرگان 8:50 و برگشت از ترکمن به گرگان 13:20) به جابه‌جایی مسافر می‌پردازد.

مسافران و گردشگران می‌توانند از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بی‌شماراستان گلستان، نگارستان ایران زمین با آب و هوای چهار فصل و قرار داشتن کوه ، دشت ، دریا در کنار هم  و بازار چه ساحلی  (بندرترکمن ) دیدن و روز خوب و به یاد ماندنی را در کنار خانواده و همسفران خود سپری کنند.

این قطار گردشگری راه‌اندازی شده مورد استقبال همشهریان و هم استانی‌ها  و نوار ساحلی شهرستان ترکمن قرار گرفت و بازاریان ساکن در سواحل دریای خزر نیزاز ورود این قطار گردشگری و مسافری با خوشحالی استقبال کردند یاد آور می‌شود در برقراری این قطارفرمانداری، شهرداری و بخش خصوصی نیزبا اداره کل راه آهن شمال شرق 2 همکاری کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار