اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات استان زنجان در خصوص اجرای طرح تکاپو در حوزه فن آوری اطلاعات با اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان همکاری می کند.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۸۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فن آوری اطلاعات و ارتباطات استان در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ازهمکاری اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات استان زنجان در خصوص اجرای طرح تکاپو در حوزه فن آوری اطلاعات با اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان خبر داد و گفت: اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات استان زنجان برای همکاری در اجرای طرح تکاپو در حوزه فن آوری اطلاعات از آمادگی کامل برخوردار می باشد.

فرخی درخواست نمود که این حوزه در اجرای طرح در استان در اولویت کاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار گیرد.

احمد غریوی افزود: رسته هایی از کسب و کار در این طرح در اولویت قرار می گیرند که از مزیت توسعه و رشد اشتغال برخوردار بوده و توان پشتیبانی سایر رسته های کسب و کار را نیز داشته باشند. در توسعه بنگاه های موجود تمرکز بر بنگاه های خرد، کوچک و متوسط بوده که بیشترین سهم اشتغال و تعداد بنگاه های کشور را دارا باشند.

وی در ادامه با توجه به تاکیدات استاندار زنجان برای اجرای این طرح در استان و هدف گذاری ایجاد شده برای اجرای طرح در استان که در سال اول طرح بایستی 6 هزار فرصت شغلی از این رهگذر ایجاد شود لازمه اجرای این طرح را همکاری کامل دستگاه های اجرایی مرتبط با اشتغال دانسته و به لحاظ وجود اراده کافی در استان در رابطه با اجرای طرح امیدوار هستیم طرح در ایجاد اشتغال کافی در استان نقش خوبی را ایفا نماید.

غریوی گفت: با توجه به وجود زیر ساخت های کافی در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و وجود افراد کسیری از دانش آموختگان دانشگاهی در این حوزه یکی از خوشه های مهم برای اجرای طرح را در حوزه فن آوری اطلاعات داشته و از پیشنهادات مدیرکل فن آوری اطلاعات و ارتباطات استان در رابطه با اجرای طرح در حوزه فن آوری اطلاعات که دارای مزیت می باشد تشکر نمود.

ارسال نظرات