سردار رجبی در کارگاه بصیرتی خانواده های کارکنان سپاه استان
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به درگیر شدن خانواده ها با جنگ گسترده فرهنگی گفت: امروزه نیز باید با بصیرت همراهی و همدلی در جنگ نرم همانند دفاع مقدس پیروز و سربلند شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۹۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز در کارگاه بصیرتی و تربیتی خانواده های کارکنان ستاد سپاه بیت المقدس که در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد اظهار کرد: در موقعیتی از استان کردستان قرار داریم  که همواره از یک امنیت پایدار، مطمئن و مستقر برخوردار است و اینها را مدیون مجاهدت ها و مقاومت های خالصانه شهیدان و خانواده هایی بوده ایم که با صبر و مجاهدت های فی سبیل الله تاریخ را این گونه برای ما رقم زدند.
 
 
وی با اشاره به وجود 66 خانواده 3 شهید به بالا در استان کردستان گفت: حادثه هایی که در سیر مقاومت مردم کردستان اتفاق افتاده است ، یک عظمت را که مدیون مجاهدان فی سبیل الله هستیم .

 


وی به برادران شهید نمکی و صبر و استقامت خانواده آنها اشاره کرد و افزود: این شهیدان بزرگوار نه پاسدار و نه پیشمرگ بودند بلکه آنها افرادی بودند که مؤمن به کشور و انقلابی بودند که عملکرد گروهک های ضد انقلاب را نمی پسندیدند و آنان را به شهادت رساندند اینها تنها سرگذشت یکی از 5 هزار و 480 شهید کردستان بوده است که ده ها و صدها حادثه تلخی در کردستان ایجاد شده که مردم کردستان با صبر و استقامت آنها را تحمل و تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه امروز جنگ گسترده فرهنگی و نرم اکثر خانواده ها را درگیر کرده و لازم است تا همه دست به دست هم دهیم و مواظب فرزندانمان باشیم افزود: در بعد فرهنگی، دشمن با تمام قوای خویش سرمایه‌گذاری کرده است تا شبکه‌های اجتماعی با تهی کردن جامعه از درون، اسباب از هم پاشیدگی خانواده را به عنوان مهم‌ترین نهاد استحکام و اقتدار فرهنگی، مورد هجمه قرار دهد.
 
 
سردار رجبی بیان کرد: صحنه نبرد دفاع مقدس و دشمنان مشخص یود و کشته شدگان این راه شهدا بودند که از قرب و جایگاه عظیمی برخوردارند اما جنگ نرم امروز بی مرز و دشمن در آن ناشناخته است و تلفات در این راه ارزش محسوب نمی شود و همانگونه که در نبرد دفاع مقدس زن، مرد و پیر و جوان با همدلی و همراهی پیروز شدند امروز نیز باید هوشیار بود و با همراهی از این نبرد نیز به سلامت عبور کرد.

 
 


 
ارسال نظرات