مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان:
مردمان زنجان میراث دار کهن عرفا و اندیشمندانی هستند که مهمان برای آن ها بسیار ارزشمند و گرامی است.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۹۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در جمع راهنمايان گردشگري 18 كشور دنيا گفت: شما به کشوری قدم گذاشتید که ادبیات آن در دنیا به تعامل و گفت وگو معروف است و به استانی پا گذاشتید که فلسفه در شرق مدیون این استان است و سهروردی که به شیخ اشراق معروف است متعلق به این استان است.

رحمتي افزود: مردمان زنجان میراث دار کهن عرفا و اندیشمندانی هستند که مهمان برای آن ها بسیار ارزشمند و گرامی است.

وي اظهار داشت: زنجانی ها و حرمت ایرانی ها حرمت انسان ها را به جان دارند چرا که مخلوق خداوند اند و بر همین اساس باهمین روح زیبا آثاری را خلق کردند که امروز بخشی از آن را در سلطانیه مشاهده کردید.

در ادامه این دیدار هم چنین حبیب یگانه شهردار زنجان نیز با خیر مقدم به راهنمایان گردشگری از ایران به عنوان کشوری بزرگ و مهمان نواز نام برد که همواره اماده میزبانی از مهمانان هستند.

وی افزود: زنجان شهری تاریخی و بزرگ است و از سابقه تمدنی بسیار بالایی برخوردار است و مردمان بسیار مهربان و مهمان نوازی دارد.

وی با اشاره به جاذبه های گردشگری شهر زنجان افزود: این شه در حوزه میراث فرهنگی از سابقه تمدنی بسیار بالایی برخوردار است ضمن اینکه صنایع دستی این استان اهمیت جهانی دارد و جاذبه های گردشگری آن بکر و زیبا و دیدنی است.

ارسال نظرات