فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه خبر داد

اعزام 160 دانش‌آموز ساوجی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه گفت: 160 نفر از دانش‌آموز دختر ساوجی مقطع دوم متوسطه هدف آشنایی با فرهنگ دوران دفاع مقدس و گذراندن واحد عملی درس دفاعی خود به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۱۳۸۰۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

سرهنگ پاسدار مجید احمد جعفری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست كه گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی با تاکید بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: عزت، استقلال و آزادی به برکت انقلاب اسلامی حاصل شد از این‌رو حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل‌های بعد امری ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی دشمنان اقدامات گسترده‌ای را برای تضیف انقلاب اسلامی انجام داده‌اند ولی ملت ایران با نثار خون خود نشان داده‌اند که تا پای جان از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

سرهنگ پاسدار جعفری با بیان اینکه نباید اجازه داد دشمن در جنگ فرهنگی به اهداف خود علیه ملت ایران دست پیدا کند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت می تواند انقلاب را در مقابل دشمنان بیمه کند. یکی از اقدامات برای ترویج این فرهنگ اردوهای راهاین نور است که می‌تواند به عنوان یک آوردگاه بزرگ فرهنگی بین نسل اول انقلاب و نسل‌های دیگر این انقلاب شکوهمند ارتباط برقرار کند.

وی افزود: هرساله استقابل چشمگیری از اردوهای راهیان نور می‌شود. امروز نیز 160 نفر از دانش‌آموز دختر ساوجی مقطع دوم متوسطه هدف آشنایی با فرهنگ دوران دفاع مقدس و گذراندن واحد عملی درس دفاعی خود به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: این دانش آموزان اعزامی به مدت سه روز با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور، در برنامه های زیارتی، یادمان های دفاع مقدس و بیان خاطرات آن دوران از زبان رزمندگان و جانبازان شرکت می کنند.

سرهنگ پاسدار جعفری اردوی راهیان نور را حرکت فرهنگی با ارزش معنوی دانست و گفت: دانش‌آموزان باید بدانند اگر امروز با امنیت کامل در ایران اسلامی زندگی و تحصیل می کنند به برکت جانفشانی شهدای عزیز است و با درک این مهم می توانند بیشتر با شهدا انس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات