برگزاری دوره تربیت و تعالی صالحین ناحیه دورود

دوره ی تربیت و تعالی شجره ی طیبه صالحین ویژه ی اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج حوزه خواهران شهرستان دورود برگزار شد
کد خبر: ۸۸۱۳۸۵۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛دوره ی تربیت و تعالی شجره ی طیبه صالحین ویژه ی اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج حوزه خواهران شهرستان دورو با حضور تمام اعضاء شورای حوزه خواهران و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران حوزه ی شهری و روستایی آغاز شد.
فرمانده سپاه ناحیه دورود گفت: فرمانده پایگاه نمی تواند به تنهایی 16 قسمت را کاربردی کند و به همه برسد و اگر هم بتواند به خوبی انجام نمی شود و به مطلوب نمی رسد.

 سرهنگ واقعی خواستار تقسیم مسؤلیت ها شد و افزود: با همتی که دارید انتظار می رود که مسؤلیت خود را به خوبی انجام دهید تا بتوانیم به هدف نهایی برسیم.

وی گفت: اعضای شورا باید مأموریت و وظایف پایگاه بسیج را بداند. یک پایگاه ایده آل در محله به این شکل است که وقتی ما نسبت به مسائل آگاهی پیدا کردیم باید به شکلی برنامه‌ریزی کنیم که حداقل 20 درصد مردم محله مقید به حضور در نماز جمعه  باشند،  50 درصد در نماز جماعات مساجد شرکت کنند و ... وقتی اینها را انجام دادیم باید محله ای عاری از فساد، معتاد، مستمند و ... داشته باشیم.

واقعی وظایف کلی بسیج را برشمرد و افزود:این وظایف شامل: تعامل سازنده با امام جماعت و متولیان و خادم مسجد و مردم محله، ارتباط فراگیر و مؤثر با نهادها و اهالی محله، فضاسازی فرهنگی، تعظیم شعائر اسلامی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، کمک به امنیت محله، ارتباط با خانواده ی شهدا و جانبازان، بالابردن توان دفاعی و رزمی بسیجیان و... است.

مسئول حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دورود نیز گفت: بسیج یکی از مدافعان اصلی انقلاب اسلامی  است که در تمام خطرات و تهدیدها در مقابل دشمن ایستاد و از انقلاب اسلامی حمایت و پاسداری کرد. 
حجت الاسلام یداللهی  اظهار داشت: امام (ره) بسیج را برای حفظ انقلاب تشکیل دادند و انقلاب ما به وسیله ی بسیجیان به راه خودش ادامه می دهد. 

وی تصریح کرد:  3 عامل تضمین کننده ی نظام انقلاب اسلامی است، خون پاک شهیدان، رهبری حکیمانه، اتحاد و وحدت مردم.

مسؤل حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دورود افزود: از وظایف ما در بسیج و پایگاه ها حفظ اتحاد بین مردم است و دانشمندان آمریکایی پس از تحقیقات بسیار، راز ماندگاری انقلاب اسلامی را وحدت بین رهبری و نظام دانسته اند و به همین دلیل تمام تلاش خود را کردند تا بین مردم و نظام و رهبری اختلاف بینداند و مردم را نسبت به رهبری بدبین کنند، تا به اهداف شوم خود برسند.

در پایان جوایز مسابقه ی قرآنی طرح 1445 توسط فرماندهی و مسؤل حوزه ی نمایدگی ولی فقیه ناحیه، به برندگان در مسابقه اهدا شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار