خبرهای داغ:

یک کشته و یک زخمی بر اثر انفجار در یک واحد مسکونی در قم

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ های پزشکی استان قم گفت: بر اثر انفجار در یک واحد مسکونی در شهر قم یک تن مجروح و یک تن جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۸۸۱۳۸۵۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
یک کشته و یک زخمی بر اثر انفجار در یک واحد مسکونی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی فراهانی گفت: این حادثه عصر امروز در محله تولیددارو شهر قم رخ داد و همکاران ما در اورژانس بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر منزل اصلی که کانون انفجار بود، چند منزل در اطراف آن نیز دچار خسارت شدند که 4 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: در مرحله نخست، یک تن آقا حدود 33 ساله با انجام عملیات احیا به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه با وجود تمام تلاش همکاران ما و اقدام هایی که انجام شد، این فرد جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: هم چنین یک تن آقا دیگر نیز که در این حادثه دچار سوختگی در حدود 30 تا 35 درصد شده بود به یکی از مرکزهای درمانی شهر منتقل شد.

فراهانی بیان کرد: به دلیل شدت صدای انفجار 3 تن از همسایگان نیز دچار مشکل قلبی شده بودند که یک تن در محل مداوا شد و 2 تن دیگر به مرکزهای درمانی سطح شهر منتقل شدند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تجمع مردم و ازدحام جمعیت در محل حادثه و عدم همکاری برخی از شهروندان برای آمد و شد خودروهای امدادی، از مردم درخواست کرد که هنگام حادثه نهایت همکاری را با امدادرسانان داشته باشند و مسیر را برای عبور خودروهای امدادی بازکنند، تا امدادگران هرچه سریع تر بتوانند به بهترین نحو به مصدومان امدادرسانی کنند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی استان قم نیز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 16:40 عصر امروز بر اثر نشت گاز، یک ساختمان در منطقه تولیدداروی قم دچار انفجار و تخریب شد. 

حمید کریمی خاطرنشان کرد: به دلیل این حادثه، علاوه بر ساختمان مذکور، سه منزل کناری دیگر نیز دچار خسارت شد.

وی ادامه داد: با اعلام حادثه نیروهای آتش نشانی با سرعت در محل حاضر و عملیات امداد و نجات را انجام دادند. 

کریمی یادآورشد: فردی که در این حادثه جان خود را از دست داد از اتباع کشور افغانستان است. 

گفتنی است: یک هفته قبل نیز نشت گاز کپسول در یک واحد غذاخوری در قم موجب ایجاد حریق و مصدومیت سه تن شده بود.
ارسال نظرات