خبرهای داغ:
سرهنگ عجمی از اجرای بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه در قالب، مسابقات ورزشی و فرهنگی، نشست روشنگری و گردهمایی حلقه های صالحین به مناسبت دهه فجر در شرق اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۳۸۹۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱


به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)، ضمن تبریک سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به مردم مومن و انقلابی شرق اصفهان بالاخص بسیجیان، گفت: خون شهدای سال ۵۷ درخت نونهال انقلاب را تا رسیدن به اوج آبیاری کرد و قطعا پیروزی انقلاب در یک فضای دوقطبی حاکم بر جامعه انفجار نور به سوی بشریت بود.

سرهنگ حسن عجمی با اشاره به اینکه انقلاب ایران، معجزه قرن نام گرفت، اظهار کرد: قطعا تداوم این انقلاب بزرگ، مستلزم حفظ و پاسداری از ارکان آن شامل اسلام، رهبری و مردم است و امروز حضرت امام خامنه ای مدظله العالی با علم کامل، نقشه های دشمنان را که برای سرکوبی نظام و انقلاب طراحی کرده اند را نقش برآب کردند.

وی با بیان اینکه باید برنامه های انقلاب را بیش از گذشته تبیین کرد، گفت: این دهه فرصت خوبی برای بازخوانی انقلاب و بیان و تبیین نقش عناصر سازنده در انقلاب و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این ۳8 سال برای نسل جوان و نوجوان است زیرا دشمنان با سیاست نفوذ در صدد ایجاد تنش در درون نظام اسلامی هستند.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) ادامه داد: برنامه های بسیج تداوم عزت و اقتدار اسلامی در پرتو ولایتمداری و همدلی و همزبانی است و با این نگاه برنامه های دهه فجر سال 95 را آغاز کرده ایم.

وی با اشاره به اجرای 120 عنوان برنامه در طول دهه فجر در شرق اصفهان، افزود: نشست هیئت منتظران موعود، نمایشگاه عفاف و حجاب، اکران فیلم عمار، ویژه سخنرانی عفاف زنان و دختران بسیجی، افتتاحیه مسابقات ورزشی جام دهه فجر و همچنین گلباران تمثال امام خمینی(ره)، بخشی از برنامه های دهه فجر شرق اصفهان به شمار می رود.

عجمی با توجه به شعار انقلاب اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی اذعان کرد: نشست هم اندیشی در مورد نقش زن در انقلاب و تحکیم خانواده و همچنین مسابقات فرهنگی و ورزشی در حلقه های صالحین از جمله برنامه های پایگاه های مقاومت است که با حضور همه اقشار مردم برگزار می شود.

وی با اشاره به برخی برنامه های متنوع در روزهای آینده، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوان در جهت تدوام این انقلاب بزرگ، حرکت کرده و در حفظ و پاسداری از آن موفق شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها