رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهر:

تبیین دستاوردهای انقلاب ضرورت دارد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین جوانان، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین نتایج پیروزی این انقلاب بزرگ باید در جامعه تبیین شود و همه ما نیز وظیفه داریم که در این راستا وارد عمل شده و به روشنگری بپردازیم.
کد خبر: ۸۸۱۳۸۹۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، علی احمدزاده در خصوص برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر اظهار کرد: این اداره در راستای گرامیداشت دهه‌ مبارک فجر اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌هایی کرده که همایش ائمه جماعات، هیئت امنا، خادمان مساجد و امام‌زادگان(ع) از جمله‌ی آن هاست.

وی ادامه داد: غباروبی امام‌زادگان(ع)، غباروبی مزار شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن، شرکت در برنامه‌های شهرستانی و ... نیز از جمله‌ی برنامه‌هایی است‌ که در دهه‌ی مبارک فجر در شهرستان اهر توسط اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان انجام می‌گیرد.

احمدزاده اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان علاوه بر ویژه برنامه‌هایی که برای گرامیداشت این دهه‌ مبارک برگزار می‌کند در دیگر برنامه‌های شهرستانی نیز همکاری کرده و در این راستا حضور فعالی خواهد داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهر با تاکید بر لزوم روشنگری در خصوص تاثیرات و نتایج پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: همه این برنامه و مراسم‌های گرامیداشت ایام مبارک دهه‌ فجر در راستای روشنگری در بین آحاد جامعه و به ویژه جوانان است تا از اهمیت و تاثیرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آگاه شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها