شهردار تبریز:

شاعران در پایداری اصول انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی داشته‌اند

شهردار تبریز در جشن انقلاب و بزرگداشت استاد کریمی مراغه ای، نقش شاعران انقلابی را در پایداری اصول انقلاب اسلامی بی بدیل دانست.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۰۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صادق نجفی خاطرنشان کرد: استاد کریمی مراغه ای از جمله شاعران انقلابی است که در به ثمر رسیدن انقلاب تلاش بسیار کرده و با اشعار و نوشته های خود سردمدار جوانان انقلابی در شهر مراغه بوده است.

وی همچنین گفت: اقشار مختلف جامعه در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش داشته اند که یقینا شاعران و نویسندگان تاثیرگذارترین آن ها بوده اند.

شهردار تبریز ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به علت داشتن شاخص هایی همچون مردمی و فرهنگی بودن پس از گذشت 38 سال، اصوال آن پایدار بوده و زهر آن هنوز در گلوی مستکبران جهان باقی است.

نجفی با اشاره به اهمیت قدردانی از مقام نام آوران و شاعران، بيان داشت: خوشحالیم که در حضور استاد بزرگ کریمی مراغه ای از مقام هنری وي تجليل می کنیم و امیدواریم این امر به قانونی نانوشته تبدیل شده و در مورد ديگر مشاهیر و هنرمندان نیز انجام شود.

جشن انقلاب و بزرگداشت استاد کریمی مراغه ای با حضور شهردار تبریز، ناصر فیض، علیرضا قزوه، استاد کریمی مراغه ای و جمعی از شاعران در محل آمفی تئاتر ساختمان مرکزی شهرداری تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار