یادواره یاران ماندگار در سبزوار برگزار شد

سومین یادواره یاران ماندگار با حضور فرمانده نیروی هوافضای سپاه در سبزوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۳۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سروان پاسدار محمد علی یاوری در  با بیان اینکه یادواره یاران ماندگار برای سومین سال پیاپی در سبزوار برگزار می شود، اظهارداشت: این یادواره در سال جاری با محوریت سرداران شهید و شهدای مدافع حرم دیار سربداران برگزار خواهد شد.

یاوری با اشاره به اینکه برگزاری یادواره ها در زنده نگاه داشتن ارزش های دفاع مقدس، نقشی موثر و اساسی دارد تاکید کرد: امروزه دشمن در جنگ نرم به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی و تبدیل کردن آنها به ضد ارزش بسیار فعال شده که این مسئله وظیفه ما را در بازگو کردن و نشان دادن اهمیت این موضوع دوچندان می کند.

وی ادامه داد : آرامش و امنیت امروز حاکم در جامعه مرهون خون پاک شهداست و امروز برگزاری یادواره های شهدا فرصتی مناسب است تا رشادت دلاوران دوران دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم برای جوانان بیان شود.

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه سبزوار با بیان اینکه این یادواره به همت پایگاه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) و با حمایت سپاه ناحیه سبزوار و برخی ادارات و نهادهای ارزشی شهرستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: یادواره یاران ماندگار با حضور سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین جمعی از هنرمندان ارزشی سینما و تلویزیون در روز پنج شنبه هفتم بهمن ماه و از ساعت 18در محل مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی در پایان از عموم مردم شریف سبزوار دعوت نمود تا با حضور خود در این آیین معنوی تجدید میثاقی با آرمانهای امام و شهدا داشته باشند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها