مسئول ستاد باسازی عتبات عالیات شهرستان رشتخوار عنوان کرد

اهدای دو خشت طلا توسط دو خیر رشتخواری به عتبات عالیات

مسئول ستاد باسازی عتبات عالیات شهرستان رشتخوار از اهدای دو خشت طلا توسط دو خیر رشتخواری به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۴۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا احمد پور  از کمک بیش از ۱۰  میلیون تومانی خیرین این شهرستان به باسازی عتبات عالیات در طی ۳  ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: مردم شهرستان رشتخوار همواره در انجام کمک‌های خداپسندانه پیش قدم بوده و هستند.

وی با اشاره به اهدای ۲ خشت طلا  از سوی خیرین جهت استفاده در باسازی حرمین شریفین از این شهرستان، افزود: دو خشت طلا جهت کمک به عتبات عالیات در این شهرستان توسط یک خیر از روستای فتح آباد و اداره برق این شهرستان جهت بازسازی عتبات عالیات اهدا شد.

وی در ادامه یاداور شد: به هر دو خیر نیک اندیش در این شهرستان سند افتخار عتبات عالیات طی مراسمی در مصلی نماز جمعه روستای فتح آباد اهدا شد.

مسئول ستاد باسازی عتبات عالیات شهرستان رشتخوار همچننی در ادامه از فعالیت و همکاری بیش از ۲۷ خادم افتخاری در سطح این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر ۲۷ خادم افتخاری در سطح شهرستان رشتخوار با همکاری دهیاری‌ها در روستاهای سطح شهرستان کار جمع آوری کمک‌های خیرین برای باز سازی  عتبات عالیات را بر عهده دارند.

احمد پور افزود: کمک‌های مردمی و جمع آوری شده در سطح شهرستان رشتخوار در ساخت و تکمیل صحن امام رضا (ع) در شهر مقدس کاظمین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ادامه دار بودن کمک‌های خیرین نیک اندیش در این شهرستان در بحث باسازی عتبات عالیات، افزود: مردم شهرستان رشتخوار با مشارکت در این امر خیر عشق و علاقه خود را به اهل بیت (ع) همچون گذشته به اثبات می‌رسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار