اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار در سومین روز از دهه فجر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۵۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
ابولحسن وفایی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار در رابطه با برگزاری اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی در این شهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و در سومین روز از این دهه اولین یادواره ۹ شهید نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار برگزار می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی مناسب گرامیداشت مراسم سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دهه مبارک فجر فرصت خوبی برای تجدید میثاق با آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب در کشور است.

فرمانده نیروی  انتظامی شهرستان رشتخوار در ادامه تصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار از عموم مردم شهید پرور و انقلابی در این شهرستان برای شرکت در این یادواره دعوت به عمل می‌آورد تا ان‌شاءالله بتوانیم سهم ناچیزی در گرامیداشت یاد و خاطره این دلاور مردان و تکریم خانواده معظم آن‌ها داشته باشیم.

شایان ذکر است، مراسم یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار در چهاردهم بهمن ماه مصادف با سومین روز از دهه مبارک فجر  با سخنرانی حجت الاسلام حسن رمضانپور امام جمعه شهرستان خواف ساعت 9صبح در محل حسنیه شهرستان رشتخوار در خیابان جمهوری اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها