فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس:

۲۰ سارق به عنف در بندرعباس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از اجرای طرح ارتقاء امنیت و دستگیری ۲۰ سارق به عنف در سطح شهرستان بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۶۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

 -به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از پلیس هرمزگان، سرهنگ اسماعیل مشایخ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت بعنف و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ، ماموران انتظامی ، طرح دستگیری سارقان را به مدت ۴۸ ساعت در سطح بندرعباس اجرا کردند.

وی افزود: در همین راستا با اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی تعداد ۲۰ نفر از سارقان بعنف در سطح شهرستان و تفرجگاه ها ،شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مشایخ تصریح کرد: این سارقان با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت اموال شهروندان، قدرت نمایی،ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان و سلب آسایش عمومی می کردند.

این مسئول انتظامی با قدردانی از تعامل خوب مقام قضائی و همکاری بالای مردم با پلیس،تاکید کرد: طی ۱۰ ماهه امسال در سطح شهرستان بندرعباس شاهد افزایش ۱۹۶ درصدی دستگیری ها و کاهش ۴۰ درصدی وقوع جرائم خشن بوده ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس به شهروندان توصیه کرد: افراد کیف قاپ در اطراف بانک ها، دفترخانه ها، بنگاه ها، مراکز خرید و بازار بدنبال فرصت مناسب هستند، پس مراقب اطراف خود بخصوص موتورسواران باشید.

وی عنوان کرد: چنانچه فردی با پیشنهاد وجه غیر متعارف تقاضای دربست کردن خودرو جهت عزیمت به محل های خارج از شهر و خلوت را داشت، از سوار کردن وی خودداری کنند. از حمل و جابه جایی پول نقد به میزان زیاد خودداری کنید و در صورت نیاز از چک های تضمینی بین بانکی استفاده کنید.

وی افزود: هرگز وجه نقد خود را در معرض دید قرار نداده و یا در انظار عمومی شمارش نکنند و با این اعمال موجب تحریک سارقان نشود.
ارسال نظرات