خبرهای داغ:
مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با بیان اینکه مجموعه‌های فرهنگی در خط مقدم جبهه انقلاب اسلامی باشند، گفت: مخاطب‌شناسی از اولویت‌های ضروری هیئت‌های مذهبی است.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۶۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
مجموعه‌های فرهنگی در خط مقدم جبهه انقلاب اسلامی باشند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید احمد عبودتیان پیش از ظهر امروز در هفتمین همایش هیئت‌های محوری و برگزیده کشور که در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی(عج) برگزار می‌شود، با اشاره به‌ضرورت پرداختن به جنایات رژیم شاهنشاهی در هیئت‌ها اظهار داشت: قشر جوان و نوجوان جامعه نسبت به این حقایق آگاه نیستند، همچنین نباید این جنایات به دست فراموشی سپرده شود.

وی بابیان اینکه مقوله اخلاق نیز باید موردتوجه هیئت‌ها قرار گیرد، افزود: با توجه تأکیدات مقام معظم رهبری، هیئت‌ها باید بتوانند آموزه‌های اخلاقی دین را به بطن جامعه منتقل کنند، همچنین هیئت‌ها باید به‌عنوان یک حرکت اجتماعی در جامعه گسترش یابند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا مخاطب‌شناسی را از اولویت‌های ضروری هیئت‌های مذهبی دانست و تصریح کرد: این مجموعه‌های فرهنگی مخاطبان خود را شناسایی کنند تا بتوانند محتویات موردنیاز را به آن‌ها منتقل کنند، همچنین لازم است یک حرکت جدی فرهنگی را در سطح کشور عملیاتی کنیم، که این مهم نیازمند توجه ویژه است.

وی بابیان اینکه مجموعه‌های فرهنگی باید در خط مقدم جبهه انقلاب اسلامی باشند، خاطرنشان کرد: رفع برخی دغدغه‌ها توسط هیئت‌های مذهبی تاکنون بارها دیده‌شده است، اما اجرای یک حرکت کشوری به‌منظور رفع یک مشکل کشوری کمتر دیده‌شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها