کارشناس مسائل فرهنگی

مسلمانان با پیروی از ولایت رهرو واقعی انبیاء و اولیای الهی باشند

کارشناس مسائل فرهنگی گفت: مسلمانان باید با پیروی از ولایت و حرکت در مسیر اسلام، رهرو واقعی انبیاء و اولیای الهی باشند.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۹۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام مسعود علیمردان در نشست تربیت و تعالی حوزهای بسیج اصناف ناحیه مقاومت بسیج اراک با موضوع سبک زندگی اسلامی با اشاره به زندگانی پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) گفت: ما همه پیرو و دوستدار پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) هستیم و نمونه بارز این مساله برگزاری و شرکت در هیئات است.

وی افزود: باید توجه داشت که فقط این علاقه و محبت کافی نیست چراکه بایستی از سیره ایشان به عنوان الگوی حقیقی در زندگی پیروی کنیم و علاقه به ایشان، زمینهساز تربیت و اصلاح ما گردد.

حجت‌الاسلام علیمردان مهم ترین دغدغه پیغمبران الهی را از بین رفتن زمینه هدایت برشمرد و گفت: نتیجه از بین رفتن هدایت الهی گمراهی ملت خواهد بود.

این کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه حرکت در مسیر هدایت الهی مایه سعادت دنیا و آخرت خواهد بود، گفت: اگر میخواهیم زندگی ای منطبق بر فرمایشات پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) داشته باشیم، باید ببینیم ایشان از چه چیزهایی بعد از خود واهمه داشتند؟

وی افزود: برخی از دغدغه‌هایی که با توجه به سخنان پیامبر(ص)، می‌توان نسبت به آن پی برد، از بین رفتن مظاهر اسلامی و پیروی از هوای نفس، بدعت، قطع صله رحم و ثروت اندوزی است.

حجت‌الاسلام علیمردان پیامبر(ص) نیز از آسیب‌های وارد به جامعه بعد از خود، آگاهی داشتند و فرمودند: من از بعد از خود می‌ترسم؛ که دلالت بر زمان بعد از وفات ایشان تا قیامت دارد .

این کارشناس مسائل فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: شایسته است مسلمانان با پیروی از ولایت و حرکت در مسیر دینی و عبادی اسلام رهرو واقعی آن حضرت باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات