در یادواره شهدای روستای بصری شازند مطرح شد

شهدا در مقابل استبداد، آزادی را به ارمغان آوردند

امام جمعه بخش زالیان گفت: شعار ما در پیروزی انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که شهدا در هر لباس و مذهبی وابستگی به استعمار و بیگانه را قطع و در مقابل استبداد، آزادی را به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۹۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ یادواره 39 شهید والامقام روستای بصری از توابع شهرستان شازند با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و جمعی از آتش‌نشانان بخش زالیان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شازند در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت امروز کشور که در جهان نیز کم نظیر است به برکت خون شهدایی حاصل شده که از جان خویش گذشتند تا کشور ما در امنیت و آسایش قرار گیرد.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی نسل جوان با اسطوره‌های دفاع مقدس، تقویت هویت اعتقادی در نسل جوان، بیمه کردن جامعه با برگزاری یادواره‌ها، ترویج روحیه ایثار و فداکاری و مقاومت و جامعه عمل پوشاندن به فرمان فرماندهی کل قوا که فرمودند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، از جمله اهداف برگزاری یادواره شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شازند تصریح کرد: پیشرفت‌هایی که هم اکنون در عرصه‌های هسته‌ای، علمی، فرهنگی و نانو در کشورمان به دست آمده است در سایه خون این شهدای والامقام بوده که ما باید قدردان این خون شهدا باشیم.

حجت‌الاسلام سنجیده امام جمعه بخش زالیان نیز در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و همچنین شهدای آتش‌نشان گفت: یادواره‌ شهدا با هدف پاسداشت ایثار و ازخودگذشتگی شهدا برگزار می‌شود، شهدایی که از همه چیز خود گذشتند تا انقلاب پایدار بماند.

وی افزود: خون های زیادی ریخته شد تا مردم در راس، قاعده و قدرت تصمیم گیری قرار گیرند و با آزادی کامل در سرنوشت خود شرکت کنند.

امام جمعه بخش زالیان در پایان خاطرنشان کرد: شعار ما در پیروزی انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که شهدا در هر لباس و مذهبی وابستگی به استعمار و بیگانه را قطع و در مقابل استبداد، آزادی را به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات