خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اردستان

وحدت و همدلی آحاد جامعه زمینه ساز ایستادگی در برابر توطئه دشمنان است

امام جمعه موقت اردستان گفت: وحدت، همدلی، استقامت و از خودگذشتگی تک تک آحاد جامعه زمینه سازی برای ایستادگی در مقابل همه توطئه های دشمنان بوده است.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۰۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان،حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفتهاردستاندر مسجد موسی بن جعفر (ع) افزود: پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم دشمن بدنبال از بین بردن این انقلاب و دستاوردهای آن است.
وی با بیان این که مردم با توسل به خدا و تقدیم هزاران شهید و جانباز بر حکومت پهلوی پیروز شدند تصریح کرد: ایستادگی، وحدت، همدلی و ایثار قشرهای مختلف، رژیم تا دندان مسلح شاه را سرنگون کرد.
خطیب جمعهاردستانخاطر نشان کرد: افرادی که با نگاه مادی به دنیا می نگرند نمی توانند قوانین الهی و وعده های خداوند را درک کرده و رمز پیروزی مردم را با دست خالی در مقابل دشمن دریابند.
موسوی خطاب به مسئولان و دولتمردان گفت: اگر می خواهید از نظر اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی بردشمنان پیروز شوید باید با تمسک به خداوند و اجرای دستورهای اسلام به جلو حرکت کرده تا موفق شوید.
وی افزود: نباید سیاستمداران و دست اندرکاران اداره کشور از زوزه های دشمن هراسی به دل راه داده و بدانند خداوند پشتیبان نظام اسلامی است.
رئیس حوزه علمیه شهید مدرساردستانبا اظهار تاسف از واقعه دلخراش ریزش ساختمان پلاسکو تهران شهادت آتش نشان ها را تسلیت گفت و اظهار امیدواری کرد با تدابیری که اندیشیده می شود از بروز چنین حادثه هایی پیشگیری شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار