خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری آذربایجان شرقی در گفتگو با بسیج:
مسئول بسیج کارگری آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت رفع مشکلات جامعه کارگری از طریق این سازمان، اعتیاد را مهم ترین آسیب در بین کارگران دانست.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۰۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

جواد عقلمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: پس از مطرح شدن این مشکل در شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج کارگری، نشستی در خصوص رفع مشکل کارگران با مدیران عامل شرکت ها برگزار شد.

وی گفت: ضمن آموزش و اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از اعتیاد در کارخانجات و شرکت ها برای کارگران، کارگران مبتلا به اعتیاد نیز پس از شناسایی با هماهنگی مدیران عامل شرکت ها با حفظ موقعیت شغلی برای درمان به مرکز ترک منتقل شدند.

عقلمند تاکید کرد: سازمان بسیج کارگری رفعمشکلات کارگران و واحدهای صنعتی را وظیفه خود می داندو بر این اساس رصد مسائل و مشکلات کارگران، تشکیل جلسات متعدد با مشکلات کارگری، برگزاری جلسات اخوت بین کارگران و کارفرمایان از برنامه های دیگر این سازمان در این راستاست.

مسئول بسیج کارگری آذربایجان شرقی همچنین از تشکیل هیات های اندیشه ورز و رصدگر سازمان بسیج کارگری برای کمک به تولید و خروج از رکوددر سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خبر داد.

عقلمند برگزاری نشست های سبک زندگی اسلامی، همسرداری و تربیت فرزند، کارگاه آموزشی در خصوص آسیب های فضای مجازی و اعتیاد را از دیگر برنامه های سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا خواند که برخی از آن ها علاوه برکارگران بسیجی برای خانواده های آن ها نیز برگزار می شود.

وی همچنین سازماندهی، آموزش و ارتقای معنوی بسیجیان را از وظایف این سازمان عنوان و بیان کرد: سازمان در این راستا با تشکیل حلقه های صالحین تلاش خود را برای ایجاد و تقویت گفتمان اسلام و انقلاب در واحد های صنعتی استان به کار گرفته است.

ارسال نظرات