خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود در نشست سیاسی این ناحیه به راهکار های جلوگیری از برور فساد اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی و تعمیق ارزش های اخلاقی در جوامع مانعی برای بروز بسیاری از انحرافات از جمله فساد است.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۱۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله موحدی افزود: برنامه ریزی کارآمد متولیان فرهنگ کشور و تلاش سازمان ها و نهادهای دولتی برای آموزش های فرهنگی ضمن خدمت به کارکنان خود می تواند در این زمینه مژثر واقع شود.

وی ادامه داد: رسیدگی به موقع به پرونده مفسدین و اعمال مجازات مناسب بدون نگاه به جایگاه و مقام فرد، عاملی اثرگذار بر جلوگیری از وقوع فساد است.

حجت الاسلام موحدی در ادامه به پیامدهای فساد های اقتصادی در جامعه پرداخت و ترویج روح فساد در جامعه، عادی شدن گناه در جامعه، ایجاد ناامیدی بین قشر زحمت کش جامعه و بهانه دادن به دست دشمنان نظام را اثرات مخرب فساد اقتصادی در جامعه دانست.

وی وجود فساد و تبعیض در جامعه اسلامی را موجب زیر سوال رفتن قانون اساسی خواند و اظهار داشت: قانون اساسی هرگونه فساد و تبعیض در جامعه را نفی و مذمت کرده است باید شرایطی به وجود آید که در آن اگر برای کسی، امتیازی هم در نظر گرفته می‌شود، در چارچوب قانون باشد.

ارسال نظرات