امام جمعه بخش کالپوش گفت: جشن های ایام الله دهه فجر باشکوه، فراگیر ومردمی برگزار شود.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۲۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام اسماعیل بهرامی در خطبه های نماز جمعه این هفته  بخش کالپوش  با اشاره به فرارسیدن دهه فجر به فرمایش امام راحل که می فرمایند در این پیروزی نه من نقشی داشتم چرا که من طلبه ای بیشتر نیستم و نه مردم؛ اشاره کردو گفت: امام و رهبری دینی و مردم شهید پرور ایران عزیز این همه نقش داشتند چرا امام آنها را نادیده می گیرد زیرا که ایشان خداوند تبارک و تعالی را علت این پیروزی می داند.

وی در ادامه افزود: این پیروزی انقلاب ما پیروزی ای بود که به برکت اسلام و گرایش به اسلام وبا فریاد الله  اکبر به دست آمد که پرچم پر افتخار الله  رمز پیروزی معجزه آسای ملت بزرگ ایران است.

بهرامی همچنین به فرمایش رهبری در این خصوص اشاره کرد وگفت:  اگر انقلاب اسلامی و امام بزرگوار ما نبود و اگر اسلام پرچم دار انقلاب و تحول در این کشور نبود، هیچ امیدی وجود نداشت که سلطه ی جهنمی تحقیر آمیز آمریکا و حکومت دیکتاتوری قصی القلب پهلوی از این مملکت برکنده شود.

امام جمعه کالپوش بابیان اینکه امروز با توجه به شرایط منطقه  باید بیشتر به  ضرورت و اهمیت جشن های انقلاب توجه و به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت، یادآور شد: جشن های ایام الله دهه فجر باشکوه، فراگیر ومردمی برگزار شود.

وی همچنین از مردم،ادارات، سپاه، بسیج و همه دست اندرکاران خواستار هرچه باشکوه برگزار شدن جشن های انقلاب در بخش کالپوش شد.

بهرامی  به زحمات مسئولان ودست اندرکاران حادثه ی پلاسکو اشاره کرد وگفت: آتش نشانان و دیگر زحمت کشان در آوار برداری حرمت شهدای عزیز این واقعه را رعایت کردند.

امام جمعه کالپوش به برخی از شبهات در خصوص این حادثه اشاره کرد وافزود: نیاز به طرح شبهه نیست ولی همه می دانیم این ها بهره برداری های سیاسی است و جوابشان واضح است که در مقایسه ی با آوار بردای برج های دوقلو در واقعه 11 سپتامبر می بینیم که این عزیزان بسیار جلوتر عمل کردند.

وی یکی  از معضلات و مشکلات بخش کالپوش را مهاجرت مردم و حاشیه نشینی در تهران و شهرستان های اطراف دانست وگفت: با رایزنی با نماینده مردم شهرستان های شاهرود ومیامی و استاندار سمنان با طرح ابتکاری استاندار برای باز گرداندن مردم به روستا  که برای مسکن و اشتغال آنها تدبیری شده است، امیدواریم این طرح دولت تدبیر و امید در این بخش محروم یادگار بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها