امام جمعه بافق گفت: کارگزاران نظام باید روی مسائل حساس باشند ودر مسیر اسلام گام و قدم بردارند تا بتوانیم اتحاداسلامی را تشکیل دهیم.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۳۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه گفت: دیدگاه نظام وانقلاب ما این است که اگر بخواهیم در بین بلاد اسلامی اتحادی تشکیل دهیم باید کارگزارن نظام روی مسائل خیلی حساس باشند ودر مسیر اسلام گام وقدم بردارند.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: مقام معظم رهبری ۵مرحله را در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله حضور همه مردم در سراسر کشور به رهبری روحانیون و اخراج حکومت استبداد۲۵۰۰ساله شاهنشاهی، استقرار جمهوری اسلامی ایران، استقرار دولت اسلامی و استقرار حکومت اسلامی بیان کردند.

سلیمانی در ادامه به ۱۲بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره)به ایران اشاره واظهار داشت: بختیار در ششم بهمن دستور داد که فرودگاهها را برای جلوگیری از از ورود امام ببندند اما تحصن علما وروحانیون در دانشگاه تهران باعث باز شدن فرودگاه و ورود امام به ایران شد.

خطیب جمعه بافق در ادامه به اجلاس آستانه قزاقستان در خصوص سوریه اشاره کرد و افزود: در این اجلاس ترکیه و روسیه در مسئله حلب مذاکراتی انجام را دادند و کسانی که در مقابل سوریه در داخل امنیت این کشور را تهدید کردند به اینجا رسیدند که ایران حتما باید در این اجلاس شرکت کند.

سلیمانی گفت: ایران در این اجلاس موضع قاطع خود را اعلام کرد که باید افرادی که در سوریه امنیت این کشور را تهدید می کنند و مردم را به خاک وخون می کشند باید با قاطعیت از این کشور بیرون و در مقابل آنها عکس العمل نظامی وسیاسی نشان دهیم.

امام جمعه بافق در خصوص متن بیانیه پایانی نیز گفت: در این بیانیه به حضور کارشناسان نظامی وسیاسی در سوریه از سه کشورایران، روسیه وترکیه واینکه چه کسی نقض اتش بس می کنداشاره شده است و بند دیگر آن نیز به اختیار حکومت در دست خود مردم سوریه اشاره کرده است وبند آخر آن هم به انتظار نداشتن از کشورهای غربی بود.

ارسال نظرات