خبرهای داغ:
در اولويت برنامه‌هاي تربيت بدني سپاه استان سمنان؛
معاون تربيت بدني سپاه استان سمنان گفت: اجرای نماز جماعت در سالن های ورزشی و تبيين اهميت نماز در اولویت برنامه‌های تربیت بدنی سپاه استان سمنان قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۸۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
محمد شوقاني در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، اظهار داشت: سیاست برنامه‌های تربیت بدنی سپاه استان در سال جاری بر این قرار دارد که تمامی مسابقات استانی و جشنواره های ورزشی به نماز اول وقت اهمیت داده و در قشر ورزشکار این موضوع مورد توجه قرارگیرد.

وي افزود: به همين منظور در جشنواره حریم تا حرم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان كه در شاهرود برگزار شد، یکی از موضوعات اصلی این جشنواره توقف مسابقات در وقت نماز و پخش اذان در سالن های ورزشی بوده است این موضوع به عنوان یکی از مفروضات اساسی دین مورد توجه است.

معاون تربيت بدني سپاه استان سمنان بيان داشت: رهبر معظم انقلاب در خصوص نماز که می فرمایند« به این اصل معتقد بوده و هستم که اگر کاری به نماز می‌خورد باید کار را تعطیل کرد و نمازخواند».

شوقاني گفت: هدف نهایی معاونت تربیت بدنی سپاه استان در بحث نمازهای جماعت باشکوه در سالن های ورزشی است؛ اگر چه گامهای اولیه برای رسیدن به این هدف بلند والا برداشته شده است از معاونت تعلیم و تربیت و ستادي امربه معروف و نهی از منکر سپاه استان توقع است که بامشاوره ها، حمایت های مادی و معنوی ما را در رسیدن به این هدف یاری رسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها