بيست و چهارمين همايش بلورشناسي و كاني شناسي ايران با حضور سخنرانان ويژه و مدعوين درتالار دانشكده معدندانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۱۱۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بيست و چهارمين همايش بلورشناسي و كاني شناسي ايران با سخنراني رياست دانشگاه صنعتي، سخنراني دبير علمي همايش دكتر حبيب ا... قاسمي، سخنراني رئيس انجمن بلورشناسي و كاني شناسي ايران دكتر اميرحسين كوهساري و سخنراني تخصصي دكتر ناصر تجبر در خصوص پيشرفتهاي اخير در بلورشناسي و كاربردهاي آن درمحل تالار دانشكده معدن دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار گرديد.

دكتر فاتح در اين همايش پس از تقدير و تشكر از دست اندركاران برگزاري اين همايش گفت: حركت به سوي فناوري هاي دانش بنيان شعار دانشگاه صنعتي شاهرود مي باشد.ايشان پس از معرفي مختصري از دانشگاه در زمينه تعداد اساتيد، دانشجويان، دانشكده ها و پرديس هاي دانشگاه، قراردادهاي پژوهشي و حل معضلات منطقه اي و ملي مجلات علمي پژوهشي موجود در دانشگاه توضيحاتي را ارائه نمود.

رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود در اين همايش اذعان كرد: به منظور تبادل نظر و ايجاد ارتباطات علمي اساتيد و دانشجويان مناسبات خوبي با دانشگاههاي ساير كشورها داريم كه نمونه اي آز آن در راستاي علوم زمين، موسسه آكادمي علوم زمين چين است كه فرصت خوبي براي دانشجويان دكتري ما براي گذراندن تحقيقاتشان است.

وي همچنين به معرفي پرديس معدن آموزشي دانشگاه پرداخت و خاطر نشان كرد: در اين پرديس علاوه بري تونلهاي آموزشي، تست سايت ژئوفيزيك است كه در نوع خود در جهان كم نظير است.و علاوه بر امكانات آموزشي آن از امكانات رفاهي خوبي نيز برخودار است و به لحاظ زمين شناسي يك ژئوپارك مناسب براي زمين شناسان است و براي علاقمندان حيات وحش و طبيعت نيز جذابيتهاي خود را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها