خبرهای داغ:
با حضور مسئولین 80 نفر از دختران دانش آموز به اردوی راهیان نور از بخش بسطام شهرستان شاهرود اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۱۴۱۲۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، صبح امروز 80 نفر از دانش آموزان دختر بخش بسطام شهرستان شاهرود با بدرقه مسئولین و خانواده هایشان به اردوی راهیان نور دانش آموزی اعرام شدند.

در مراسم بدرقه این دانش آموزان که مسئولین آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و مسئولین محلی بخش بسطام در کانون شهید مفتح این شهر حضور داشتند، شرکت کنندگان در شرایط برفی هوا با دو دستگاه اتوبوس به راهیان نور دانش آموزی و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

شاکری مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایثار بسطام در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه این دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی استان اعزام می شوند افزود: این کاروان متشکل از دانش آموزان مناطق بسطام و بیارجمند و شهرستان میامی می باشد که در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی استان به این سفر معنوی اعزام می شوند.

وی افزود: شرکت کنندگان در این سفر چهار روزه از مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله شلمچه،هوزه،فتح المبین،اروندرود و عملیات واالفجر 4 بازدید می کنند و در رزمایش میدانی و معراج الشهدا اهواز نیز حاضر خواهند شد.

لازم به ذکراست از شهرستان شاهرود علاوه بر این کاروان دو کاروان دیگر نیز در روزهای 15 و 22 بهمن متشکل از 600 دانش آموز دختر و پسر به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها