در ۹دی ۲۵۶ ام می خوانید
۲۵۶ امین شماره هفته نامه ۹دی امروز شنبه دوم بهمن ماه ۹۵ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۱۴۱۳۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۵۶ امین شماره هفته نامه ۹دی امروز شنبه دوم بهمن ماه ۹۵ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹دی به وعده معروف ۱۰۰ روحانی مبنی بر ایجاد تحول اقتصادی در ۱۰۰ روز پرداخته و ضمن بررسی ناکارامدیهای دولت در حل مشکلات مردم به افشای فسادهای بزرگ اقتصادی در ۱۰۰ روز آخر دولت اشاره کرده است.

فاجعه تاسف بار آتش سوزی و فروریختن ساختمان تجاری پلاسکو هم موضوع پرونده ویژه ۹ دی است. سیاسی کاری، وسط آب گل آلود و آتش و آوار؛ قاچاقچیان شایعه!؛ آتش نشانان پلاسکو، شهدای غواص، مدافعان حرم و دولتمردان ترسو و تنبل؛ کاسبی سیاسی، اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد؛ اشک و سوگ تهران برای آتش نشانان؛ سرمايه هاي اسرائيل و دغدغه براي حادثه پلاسكو!؟ و تخصصی ترین شورا در دست بی ربط ترین افراد، عناوین برخی مطالب این پرونده هستند.

۹دی پرونده ویژه ای هم به ماجرای ارتباط حسین فریدون با پرونده های فساد مالی اختصاص داده است. «ف مثل فساد» عنوان این پرونده است که مطالبی مانند: فساد اقتصادی در پناه قدرت سیاسی، بانک فریدون علیه ملت و پول کثیف؛ قدرت کثیف محتوای آن را تشکیل می دهند.

ششمین بخش از کتاب در دست انتشار هاشمی از نگاهی دیگر که نوشته کامران غضنفری است در این شماره ۹ دی بت عنوان «پشت پرده ترور رفسنجانی» به ماجرای مشهور و البته مشکوک ترور مرحوم هاشمی در خرداد ۵۸ پرداخته است.

همچنین در جدیدترین شماره ۹دی به مطالب و موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ به همراه گفتارها و یادداشتهایی از: حجت الاسلام مصلحی، مهندس نیکزاد، دکتر شهریار زرشناس، دکتر مهدی جمشیدی، حسین شمسیان، دکتر زهرا طباخی، علی نادری، بهزاد مهرکش، دکتر شبیر فیروزیان، کبری آسوپار و ...
 
هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت 9day,ir مراجعه نمائید.

ف مثل فساد در ۱۰۰ روز آخر دولت

ارسال نظرات