مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) استان:
هدف اصلی دشمن این است که نظام جمهوری اسلامی را در ایران از هم بپاشد و در همین راستا تمام افکار و اندیشه خود را بکار برده است.
کد خبر: ۸۸۱۴۱۸۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، نشست بصیرتی و اخلاقی هیئت عاشقان ولایت با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در جمع بسیجیان و سرگروههای صالحین شهرستان کوثر  برگزار شد.
 
حجت الاسلام نجات فیاضی در سخنرانی نشست بصیرتی و اخلاقی هیئت عاشقان ولایت ، بزرگترین نعمت الهی را نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: جنگ های متنوع ای در دنیا بوجود آمده که یکی از آنها جنگ تفکر(افکار و اندیشه ها) می باشد که مقابل هم در جنگ و ستیز هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:غرب برنامه ریزی های مختلفی در سال های گذشته داشته  که می توان به برنامه ریزی در سال 1970 میلادی اشاره کرد که هدفشان این بوده که دین باید در جامعه بشری از بین برود.که در مقابل این تفکر و ایدئولوژی غرب ،امام خمینی (ره) ایستادگی کرده و اندیشه و  تفکر غرب و بخصوص آمریکا را برهم زد.

حجت الاسلام فیاضی گفت:دشمن تلاش های زیادی در برابر ایران انجام داده که ازجمله آن جنگ 8 سال دفاع مقدس-ترور شخصیت های مهم و هسته ای ایران و... می باشد ولی نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان در مقابل این اندیشه ها و تفکر غرب ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به سخن بزرگ امام خمینی (ره) که فرموده اند(ما در مقابل آمریکا که شیطان بزرگ است ایستادگی خواهیم کرد،) که این چنین نیز شده است و در مقابل همه افکار و اندیشه های پلید امریکا ایستادگی کرده ایم.

فیاضی بیان کرد: هدف اصلی دشمن این است که  نظام جمهوری اسلامی را در ایران از هم بپاشد و در همین راستا تمام افکار و اندیشه خود را بکار برده است.
 
وی افزود: دشمن بهترین بستر در برابر نظام جمهوری اسلامی را مسئله نفوذ می داند تا بتواند با نفوذ در بین افراد متدین، زنان و مردان و حتی در بین جوانان و دانش آموزان که هدف اصلی آنهاست نفوذ کند.

مسئول نمایندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: همه مسئولان و مردم باید مواظب باشند و با افار و اندیشه های خود بتوانند  در مقابل افکار و اندیشه های دشمن مقابله کنند.

ایشان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری فرمود راه و چاره اقتصاد بیماری کشور –اقتصلپاد مقاومتی و ایجاد اشتغال می باشد.

حجت الاسلام فیاضی در پایان سخنان خود بیان کرد: آن حاکمیت و آن مردمی موفق است که به نظام خود پایبند بوده و در مقابل اندیشه و تفکر غرب ایستادگی کند.
ارسال نظرات