سرپرست فرمانداری مشگین شهر:

برخورد با متخلفان پروژه های ساختمانی افزایش یابد

سرپرست فرمانداری مشگین شهر خواستار نظارت جدی مسوولان دستگاههای مرتبط در نحوه اجرای پروژه های ساختمانی شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۰۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، میرعلی رحیمی زاد در جلسه کارگروه هماهنگی مدیریت بحران مشگین شهر گفت: شهرداری مکلف است با همکاری سازمان نظام مهندسی نسبت به رعایت مبحث ایمنی در تمام ساخت و سازها نظارت جدی داشته و با متخلفان برخورد کند.

او با اشاره به حادثه تلخ ساختمان پلاسکو اظهار کرد: حادثه پلاسکو با تمام تلخی هایی که داشت موجب ظهور و بروز نقاط ضعف و قوت نیروهای امدادی و نحوه تعامل دستگاههای مختلف با یکدیگر و مردم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح آموزش عمومی امداد و نجات شهروندان توسط جمعیت هلال احمر خبر داد و نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز و آسیب پذیر این شهرستان تاکید کرد.

رییس ستاد مدیریت بحران مشگین شهر افزود: امداد رسانی بموقع جمعیت هلال احمر مشگین شهر در جریان زلزله شهرستان های اهر ، هریس و ورزقان تجربه ای ارزشمندی برای این نهاد است.

رحیمی زاد همچنین از شناسایی و ساماندهی مکان های مناسب برای اسکان اضطراری موقت و دایم در مواقع ضروری در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: بزودی سالن چند منظوره مدیریت بحران مشگین شهر به بهره برداری می رسد.

به گفته وی ، برای احداث و تجهیز این سالن بیش از هفت میلیارد ریال هزینه شده است.

استان اردبیل جز 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات زیادی بر جای می گذارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار