کد خبر: ۸۸۱۴۲۰۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵


مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان بسیج را مدافع ارزش ها و پیام رسان انقلاب دانست و گفت: انتقال پیام انقلاب به زبان های مختلف به صورت رسا از تاکیدات معمار کبیر و رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ظهیری در مراسم معارفه فرمانده بسیج صدا و سیمای گیلان ضمن تقدیر از طلوعی و برجعلی زاده به عنوان فرمانده و جانشین فرمانده بسیج اسبق صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به سوابق حسین همتی در بسیج مرکز و اخلاق مداری، وی را گزینه مناسب برای فرماندهی بسیج صدا و سیمای گیلان خواند.

وی بسیج را مدافع ارزش ها و پیام رسان انقلاب دانست و گفت: انتقال پیام انقلاب به زبان های مختلف به صورت رسا از تاکیدات معمار کبیر و رهبر معظم انقلاب است.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان بصیرت و اخلاص را از ویژگی های بارز بسیجیان معرفی کرد و افزود: باید از این ظرفیت در فضای مجازی و حوزه های مختلف صدا و سیما بهره برد.

ظهیری یادآور شد: تمام دلسوزان نظام و در راس آن رهبر معظم انقلاب دلبسته به بسیج و تفکر بسیجی هستند و تا زمانیکه فتنه از عالم برچیده شود این تفکر ادامه دارد.

وی با اشاره به مرجع بودن صدا و سیما و اهمیت آن در امر اطلاع رسانی اظهار داشت: مرجع بودن صدا و سیما می طلبد با تفکر بسیجی این مرجعیت حفظ شود.

ارسال نظرات