خبرهای داغ:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم خبر داد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه 300 دستگاه خودرو فاقد تجهیزات زمستانی در منطقه فردو گرفتار شده‌اند، گفت: امدادرسانی به سرنشینان این خودروها انجام شده و شرایط برای حرکت آنها به سمت قم در حال مهیا شدن است.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۲۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
امدادرسانی به 300 دستگاه خودروی گرفتار در برف فردو
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا بهرامی امروز اظهار کرد: در پی بارش برف و یخ زدگی سطح جاده در منطقه فردو قم حدود 300 دستگاه خودرو گرفتار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کار امداد رسانی به خودروهای گرفتار در برف با همکاری هلال احمر، پلیس و راهداری در حال انجام است گفت: در حال حاضر حدود 60 دستگاه خودرو به سمت شهر قم حرکت کرده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم تاکید کرد: هیچ کدام از خودروهایی که در برف و یخبندان گرفتار شده‌اند تجهیزات زمستانی همراه ندارند.

وی با اشاره به اینکه مواد غذایی در اختیار سرنشینان خودروها قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: از سوی پزشکان هلال احمر به برخی از بیماران قلبی و همچنین بانوی باردار خدمات درمانی ارائه شد.

بهرامی گفت: در حال حاضر امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف ادامه دارد و راهداری نیز در حال بازگشایی مسیر است و به تدریج خودروها در حال حرکت به سمت شهر قم هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها