انتقاد شدید امام جمعه بیله سوار از دولت و مجلس

دستگاه قضاء از پاک ترین قضات خود در برخورد با مفسدان استفاده نماید

امام جمعه بیله سوار با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف دولت و مجلس در پرونده حقوق های نجومی گفت: این دو قوه در ۴ماه باقی مانده عمر دولت باید مفسدان نجومی را به مردم معرفی کند.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۵۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از  صبح مغان، حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه با تشریح حکمت شماره ۲۲۳نهج البلاغه امیرالمومنین علی علیه السلام گفت: حیا سپری در مقابل اعمال قبیح و منکرات است.
 
وی با بیان اینکه از جمله صفات مختص انسان است افزود:فرق بین انسان و حیوان حیاء است در صورت نبود حیا هیچ کار خوبی از سوی انسانها صورت نمی گرفت و هیچ کس از کار زشت پرهیز نمی کرد.
 
حجت الاسلام قیاسی در جمع بندی سخنان خود در خصوص حیاء، حیاء را نعمت ویژه خداوند بر انسانها عنوان کرد و تاکید کرد: حیاء در زنان خیلی بهتر و لازم تر از مردان است.
 
امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه تلخ ساختمان پلاسکو تهران اشاره کرد و گفت: این حادثه یکی از غمبارترین حوادث سال بود که حاوی پیام هایی همچون فداکاری آتش نشانان شجاع بود.
 
وی گفت: با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی بیگانه تلاش می کردند همبستگی ملی را زیر سوال ببرند که این حادثه همدلی مردم، ایثار و فداکاری آتش نشانان همه نقشه ها را برملاساخت.
 
حجت الاسلام قیاسی در خصوص مبارزه قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی نیز گفت: اخیرا این قوه مبارزه جدی خود را با مفاسد اقتصادی آغاز کرده است و حمله دشمنان به این قوه نشانگر اقدام مثبت قوه قضائیه در برخورد با مفسدان است.
 
امام جمعه بیله سوار گفت: قوه قضائیه باید در برخورد با مفاسدان از سالم ترین قضات خود استفاده کند.
 
حجت الاسلام قیاسی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای سه ویژگی مردمی بودن، اسلامی بودن و رهبری دینی داشتن است که در صحنه نگه داشتن مردم، اطاعت از رهبری و پیاده کردن احکام اسلامی از اساسی ترین برنامه ها در حفظ انقلاب است.
 
وی با بیان اینکه مسئولان باید ساده زیست باشند گفت: دولت نه تنها موضوع حقوق های نجومی و حرام را حل نکرده بلکه از نجومی بگیران حمایت هم می کند.
 
امام جمعه بیله سوار با انتقاد شدید از عملکرد دولت و مجلس در برخورد با حقوق های نجومی گفت: دولت و مجلس باید در ۴ماه باقی مانده از عمر دولت پرونده حقوق های نجومی را حل کند و مفسدان را به مردم نشان دهد.
 
وی از قوه قضائیه نیز خواست پرونده های مفاسد اقتصادی را حل و فصل کند زیرا شعار انقلاب برابری، برادری و حکومت عدل علی(ع) بود.
ارسال نظرات