مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلای مازندران:

مجمع اندیشه ورزی فاطمی و علوی در مدارس مازندران

به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش خرد جمعی، کارگروه امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب با محوریت مجمع اندیشه‌ورزی فاطمی و علوی در مدارس مازندران تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۶۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی مازندران با اشاره به اینکه دانش‌آموزان بسیجی در ساعات غیرمدرسه باید در بسیج محلات فعالیت کنند، تصریح کرد: اعزامی تمام شهدا از مساجد بوده بنابراین باید دانش‌آموزان با حضور در مساجد محلات بر ارتقا معنویت خود بیفزایند.
 
علی اصغر قلیان در مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی مازندران در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران اظهار داشت: 200 هزار دانش آموز بسیجی در مدارس مازندران شناسایی و فعال شده است.

وی افزود: تلاش سازمان بسیج دانش‌آموزی، افزایش جامعه هدف بسیج در سطح مدارس استان است.

قلیان با بیان اینکه طرح انتقال واحدهای مقاومت و مساجد را در برنامه داریم، افزود: همه باید بر اساس منویات و خواسته شهدا عمل کنیم تا در ایفای رسالت محوله موفق باشیم.

وی با اعلام اینکه مازندران در بحث علمی رتبه خوبی را در بین سازمان‌های بسیج دانش آموزی کشور دارد، گفت: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش خرد جمعی، کارگروه امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب با محوریت مجمع اندیشه‌ورزی فاطمی و علوی در مدارس مازندران تشکیل شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه مجمع فاطمی در شهرستانهای استان فعال شده است، افزود: با تقویت ایده‌های جوانان، برنامه‌های سازمان فعال و پویاتر می‌شود.

قلیان با بیان اینکه نگاه مسئولان فرهنگی به تقویت برنامه‌های بسیج دانش آموزی امری جدی است، گفت: در حوزه عفاف و حجاب و کاهش معضلات اجتماعی در مدارس باید فعال‌تر عمل کنیم.

قلیان با اشاره به اینکه باید برنامه‌های فرهنگی مطلوب و فاخرتری در سازمان بسیج دانش آموزی برای جامعه هدف طراحی شود، گفت: همه در مقابل اجرای برنامه‌های فرهنگی مسئول و پاسخگو بوده و باید با کیفیت بهتری این برنامه‌ها را در مدارس اجرای کنیم.

وی با بیان اینکه همکاری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با سازمان بسیج دانش آموزی مطلوب است، افزود: با تقویت توامان سپاه کربلا و آموزش و پرورش، برنامه‌های تربیتی سازمان بسیج دانش آموزی مازندران فعال‌تر و بروزتر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار