خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به بدعهدی آمریکا در موضوع برجام گفت: انفعال برابر زیاده خواهی و بدعهدی دشمن قابل پذیرش نیست، آمریکا به برجام پایبند نبوده و رفتار آنها نشان دهنده این است که به هیچ عنوان نمی‌توان به قول‌های مستکبران توجهی داشت.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۷۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر در خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در 39 سال گذشته، دستاوردهای بسیاری داشته است، از جمله مهمترین این دستاوردها دست‌یابی به اصولی است که در انقلاب ما مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به این اصول راهبردی برای جلوگیری از به خطا رفتن و انحطاط انقلاب است، افزود: استکبارستیزی و مقابله با دشمن از مهمترین اصولی است که به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی از آن یاد می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: ولایت‌فقیه، دین‌داری و حاکم شدن حکومت مشروع از جمله اصول انقلاب اسلامی است که در 39 سال بعد از پیروزی انقلاب تداوم داشته و همچنان پابرجام و مستحکم ایستاده است.

وی با بیان اینکه مشکل دشمن جهانی شدن انقلاب اسلامی و برقراری تمدن نوین اسلامی در جهان است، گفت: تمامی بهانه‌های دشمن به واسطه قدرت جمهوری اسلامی است، انقلاب اسلامی در حرکت به سمت برقرار ساختن تمدن نوین اسلامی است و دشمن از جهانی شدن ابعاد مختلف انقلاب اسلامی هراس دارد.

رهبر با اشاره به بدعهدی آمریکا در موضوع برجام گفت: انفعال برابر زیاده خواهی و بدعهدی دشمن قابل پذیرش نیست، آمریکا به برجام پایبند نبوده و رفتار آنها نشان دهنده این است که به هیچ عنوان نمی‌توان به قول‌های مستکبران توجهی داشت، نظر شخصی بنده این است که برجام هیچ افتخاری برای ما نداشت.

وی افزود: موضوع هسته‌ای تنها بهانه‌ای برای مستکبران است تا ابزاری برای تداوم دشمنی خود داشته باشند اما هدف اصلی آنها همان‌طور که خود نیز به آن اذعان دارند جهان شدن انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری و ملت ایران، دشمن بزرگ خود آمریکا را به خوبی شناخته‌اند، امروز همه می‌دانند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی تصریح کرد: حقوق‌های نجومی یک افتضاح و رسوایی بزرگ بود، این موضوع هیچ وقت از حافظه ملت ایران پاک نمی‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با تأکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات کشور است و باید با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با بیکاری و کورد و شکاف طبقاتی مقابله کرد
ارسال نظرات
پر بیننده ها